Gratis børnebøger du kan udlevere til børn ca 3- 6 år
Fra Pilgaard
Tilmeldt 1. Jul 10
Helle
Skrevet
16-09-2011 kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Halløjsa.
Sælger du varer relateret til aldersgruppen 4-7 år har jeg et godt tilbud til dig.
Du kan bestille et antal børnebøger, som du kan bruge som en lille gave til kunder. Formatet er 16x16 cm og de vejer lige omkring 50 g pr stk.
Bøgerne indeholder en enkelt sides reklame (Hvis jeg altså får reklamen solgt..)
Send mig en mail på mail@forlagetstork.dk hvis du vil på listen eller bare gerne vil høre mere.
Mvh Helle
|
Tilmeldt 23. May 08
Gerne mere info, så har jeg muligvis nogle kunder, der godt kunne være interesserede :)
|
Fra Pilgaard
Tilmeldt 1. Jul 10
Helle
Skrevet
27-09-2011 kl. 13:42
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Peter
Skrevet
27-09-2011 kl. 19:40
Hej Helle,
Det lyder godt nok spændende! Har du fået solgt reklamen? Du må meget gerne sende lidt mere info til info@quickdeals.dk
Mvh Peter
|
Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Mads Schmidt
Skrevet
27-09-2011 kl. 19:56
Halløjsa.
Sælger du varer relateret til aldersgruppen 4-7 år har jeg et godt tilbud til dig.
Du kan bestille et antal børnebøger, som du kan bruge som en lille gave til kunder. Formatet er 16x16 cm og de vejer lige omkring 50 g pr stk.
Bøgerne indeholder en enkelt sides reklame (Hvis jeg altså får reklamen solgt..)
Send mig en mail på mail@forlagetstork.dk hvis du vil på listen eller bare gerne vil høre mere.
Mvh Helle
Hej Helle,
Interessant.
Send info til maze1988@gmail.com
/Masimoto
|
Det er egentlig meget enkelt.
Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.