Danmark har ALDRIG skabt så mange arbejdspladser siden blå blok kom til for 10 år siden, kurven sagde knæk den gange altså opad...
Tror du skulle tjekke dine data igen, så vidt jeg kan huske fik Nyrup arbejdsløsheden ned fra 9,9% til 4,1%, imens fogh og Løkke fik den fra 4,1% til 3,1%
Ja folk omgang med fakta er meget lemfældig. Og derfor er det let at manipulere. Husk det var også Rød Blok (SWocialdemokraterne der har lavet vores velfærds samfund.
Ja folk omgang med fakta er meget lemfældig. Og derfor er det let at manipulere. Husk det var også Rød Blok (SWocialdemokraterne der har lavet vores velfærds samfund.
Ib Abildgaard
Råd & Mal
Skal de så også have ÆREN for at vi er gået fra at der i 1953 var 15 privatansatte pr. offentlig ansat til nu 2,3?
Før tilbagetrækningsreformen her i sommers, skal vi tilbage til Schlütters Kartoffelkur for at finde den sidste gang hvor der blev lavet en effektiv sanering af økonomien - og ja - Nyrops regeringstid havde glæde af at vi havde taget de svære beslutninger før han kom til.
Du ser farven rød.....nu er du bange... Meeen...vi skal længere ind..... ind i de riges lommer... HELT ind til guldet... Du ligger ned...lommerne er tømte...huset er på tvangsauktion.... ... ... ... ... ... ... ... meeeen.....vi skal have dig længere ud endnu... ... ... HELT ud på røven, så du kan fortsætte dit nye liv som lige borger uden opsparing og livskvalitet ...med en udenrigminister der ikke kan engelsk og en statsminister der snyder i skat.. Og du har ret.... NU ER JEG BANGE
Hvor har du læst økonomi eller samfundsvidenskab? Kan vi få lidt mere lommeøkonomi tak. Velfærdssamfundet stammer fra 60'erne, det var dengang vi havde lavere skat end USA og mere vækst end de fleste OECD-lande.
jeg tror de har talt rigtigt men jeg tror de prøver at holde ud , for de sidste mening målinger er rød blok gået ned ad og vis de ikke kan blive enig bliver det en super blå blok vi får ser det ud til nu
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
jeg tror de har talt rigtigt men jeg tror de prøver at holde ud , for de sidste mening målinger er rød blok gået ned ad og vis de ikke kan blive enig bliver det en super blå blok vi får ser det ud til nu
Jeg mener jeg så en meningsmåling i går, hvor Venstre var gået frem, men rød blok var på 90 mandater.
Hvis jeg ikke husker forkert, fik de 89 mandater ved valget, så de må være gået 1 enkelt frem, Men de har heller ikke lavet så mange ulykker, som man kunne frygte, og de har jo vist sig at være særdeles effektive indtil videre.. :o)
Var det ikke en ide og se lidt om byggesjusk i Tv programmet kontant senest i dag i DR 1 ? Omkring "billige" håndværkere i dette tilfælde Villa Nordic fra Sverige.
Hvordan klarer I forsikringer og garantier for jeres udenlandske håndværkere ?
Jeg mener jeg så en meningsmåling i går, hvor Venstre var gået frem, men rød blok var på 90 mandater.
Hvis jeg ikke husker forkert, fik de 89 mandater ved valget, så de må være gået 1 enkelt frem, Men de har heller ikke lavet så mange ulykker, som man kunne frygte, og de har jo vist sig at være særdeles effektive indtil videre.. :o)
jeg kan ikke lige finde data igen hvor jeg ledte før
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows