Jeg skal ikke kunne sige om det er ulovligt, men der er også noget der hedder moral. Og noget der hedder at lade være med at købe en trykt udgave af en over 1000 siders bog med en masse links :=). Køb bogen. Den er det værd :=)!
Jeg skal ikke kunne sige om det er ulovligt, men der er også noget der hedder moral. Og noget der hedder at lade være med at købe en trykt udgave af en over 1000 siders bog med en masse links :=). Køb bogen. Den er det værd :=)!
Ahhh du ved sgu da godt man gerne må handle med brugte bøger, gør du ikke?
Moral er noget udefinerbart noget, de fleste ved godt der er noget der hedder moral, men vi opfatter det forskelligt. Jeg synes det er moralsk korrekt at hvis en person ligger inde med en ting personen ikke bruger og der er en køber til varen, ja så er det bare med at få handlet. Jo mere af den slags jo mindre forurening. Hvis vi allesammen blev bedre til at købe brugt kunne vi spare naturen for meget skrald, det har min moral det rigtigt godt med. Moral er en sjov ting...
Tak for alle jeres kommentare - kan godt se alle ikke er helt enige :-) Men min tanke var bare, at hvis der var en som havde bogen liggende, og ikke brugte den mere - kunne jeg vel sige så godt købe den !