Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PostDanmark og helligdage?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kirsten E:

Hvor svært kan det være: enten er der åbent eller også er der lukket. Så du kan se åbningstiderne, og derfra regne ud, hvornår der er lukket.

Big Smile du har vist stadig ikke forstået spørgsmålet Kirsten. Jeg spørger dig om du på postens hjemmeside kan se hvilke helligdage der er lukket.

Hvis jeg går ind og finder et tilfældigt posthus, som citeret længere oppe, står der kun almindelige åbningstider, der står IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE noget omkring helligdage. Jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor det er så svært for dig at forstå.

Men jeg kan konstatere at du heller ikke selv kan finde oplysninger om helligdage på postens hjemmeside, til trods for dine tidligere råd om at jeg blot skulle være lidt kreativ ;)

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

kan du ikke ringe til PostDk og spørge?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

kan du ikke ringe til PostDk og spørge?

Jo det ser ud til at det bliver løsningen :)

Nu skrev Kirsten bare at det nemt kunne findes og at jeg bare skulle være lidt kreativ osv, så var det måske nemmere hvis hun lige kunne fortælle hvor hun havde fundet oplysningerne henne, men det lader ikke til hun selv ved det :)

Jeg ringer og spørger posten og konstaterer jeg ikke er den eneste der ikke kan finde pålidelige oplysninger om hvornår posten præcis holder helligdagslukket på postens egen hjemmeside.

Tilmeldt 25. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

https://www.borger.dk/Emner/samfund-og-rettigheder/fakta-om-danmark/Sider/officielle-helligdage.aspx -

Værsgo. De officielle helligdage i Danmark.

 - Jeg kan se, jeg er lidt sent på den, eftersom du skrev indlægget i september, (I dag er d. 25/12 2011) men så er linket forhåbentlig til gavn for folk med samme problem som dig.

Venlig hilsen Mads.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En løsning er at gå ned til den nærmeste røde postkasse, der står hvilken dage som PD betragter som helligdage.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Andersen
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Ved at Postdanmark aldrig deler B post ud om mandagen og hvis man får det, er det en fejl. Plus at breve med julemærker har første prioritet i december. Desuden gælder lørdag ikke som officiel postdag, så B post sendt om fredagen (skal normalt være der inde 3 hverdage) først behøves af være fremme onsdag ugen efter
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var dog utroligt, som folk er hjælpsomme her i den gode juletid ;)

Vi omdeler breve og pakker til og med fredag den 23. december.

Posthusene har åbent som normalt på hverdage og lørdage til og med fredag den 23. december. Første åbningsdag efter jul er tirsdag den 27. december.

Nytårsaftensdag, lørdag den 31. december, omdeler vi post som normalt, og posthusene holder åbent som på lørdage.- postdanmark.dk

Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nogen kommer til denne side (som jeg netop - via Google), så jeg enig i, at PostDanmarks web er irriterende. Jeg bruger OpenHours.dk på mobiltelefon i stedet. "Just my $0.02" :)

Tilmeldt 22. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

> Hvor svært kan det være: enten er der åbent eller også er der lukket. Så du kan se åbningstiderne, og derfra regne ud, hvornår der er lukket

Heh Smile - bare det var så nemt Smile Søgning på "helligdage" i PostDanmarks hjemmeside

http://postdanmark.dk/da/Sider/Search.aspx?k=helligdage&s=dk_da

giver søgeresultater:

    Din søgning på helligdage gav 6 hit(s)

    excel-bestillingsliste-adresselose.xls ...
    excel-bestillingsliste-adresselos-plus.xls ...
    excel-bestillingsliste-SAF.xls ...
    excel-bestillingsliste-HUS.xls ...
    Magasinpost ...
    Praktik om adresseløse ...

Intet af de links representerer en kalender...

> kan du ikke ringe til PostDk og spørge?

Jeg tror ikke der vil være nogen til stede hvis jeg ringer f.eks. kl. 7 om søndagen. Var meningen med Internettet ellers ikke, at have oplysninger af den slags tilgængelige hele tiden - så man behøver ikke genere andre mennesker "live"?

> Du kan regne med at alle helligdage har post Danmark lukket,

Ok, da der er ikke noget om helligdage på selve post danmarks hjemmeside, det er da til nytte. Nu skal man bare finde en link med officielle helligdage...

Supergodt! Hvad med påske?

> https://www.borger.dk/Emner/samfund-og-rettigheder/fakta-om-danmark/Sider/officielle-helligdage.aspx -

> Værsgo. De officielle helligdage i Danmark.

Det ville ellers have været fantastisk - det er bare at linken er død nu. Hvis du søger nu på borger.dk, du får alt muligt:

    https://www.borger.dk/Sider/soeg.aspx?k=helligdage
    Viser 1-10 af 35 resultater
    Udbetaling af feriepenge ...
    Ansøgningsfrister for børnetilskud ...
    Adoptionsorlov ...
    ...

... bare ikke en kalender med helligdage Smile Man kan da konkludere, at der findes ikke en officiel hjemmeside fra staten, som giver de officielle helligdage længere - selv om der var sådan en før... det er da trist: på trods af al den teknologisk udvikling, tingene alligevel bliver værre og værre...

> Jeg bruger OpenHours.dk

Kun dagens åbningstider for diverse posthuse, ikke en kalender med helligdage.

Jeg har søgt lidt, og har fundet disse links:

http://www.tlib.dk/kalender/   - lavet af "lipinski web design", aner ikke hvor meget de passer på at have opdaterede oplysninger

http://ugenr.dk/kalender/2015-1   - efter websitets navn at dømme, det her skulle være pålidelig, men hvad ved jeg...

I hvert fald, disse links fortæller mig at posten skulle være lukket fra Skærtorsdag, April 2, 2015 til 2. påskedag, April 6, 2015, begge dage inkl.  Men hvem ved egentlig...

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)