Hej Aminoer Jeg søger et nyt job for en Dansk virksomhed indenfor support arbejde, det skal kunne foregå hjemmefra via telefon og mail. Jeg har i flere år arbejdet hjemmefra for Danske firmaer, med support for bl.a Surftown og GratisDNS, hvor jeg var supporter og supporterede via mail, chat og telefon. Jeg har mere end 15 års support erfaring indenfor mange forskellige brancher i IT verdenen, bl.a Hosting, domæner, sikkerhedssoftware, Online spil osv osv. Da dette foregår fra mit kontor i Spanien vil dette have en del fordele for dig i forhold til at have en medarbejder siddende på dit kontor i Danmark, jeg kan bl.a nævne 1. Min løn er væsentlig lavere 2. Du skal ikke betale arb. bidrag, pension, feriepenge, sundhedsforsikring osv osv 3. Ingen moms da arbejdet laves indenfor EU Jeg kan bl.a se mig selv arbejde indenfor disse områder Supporter (mail, telefon, chat) Jeg arbejder gene på skiftehold (dag/aften/nat/weekend) Hvordan i praksis: Jeg ansættes som freelancer gennem mit eget Spanske firma "Gidlob", hvor jeg sender en faktura hver måned fra mit Spanske firma til din virksomhed. Hvis du har brug for en meget dedikeret medarbejder hører jeg meget gerne fra dig til en yderligere snak om et evt. jobtilbud og muligheder. Best regards |
Support job søges - mere end 15 års erfaring
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)