Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste PC til Photoshop - skal kunne tage to skærme

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 25. Aug 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får altid det bedste resultate hvis du spørger de ansatte i en forretning der sælger computere. =)

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 08:48

Andreas R.:

Du får altid det bedste resultate hvis du spørger de ansatte i en forretning der sælger computere. =)

Det er en rigtig rar indstilling at have, men efter min mening desværre alt for ofte langt fra virkeligheden. Især hvis man handler i butikker som Elgiganten og Computercity.

Jeg vil til hver en tid hellere bruge tiden på nettet og læse anmeldelser og som trådopretter spørge ind til hvad andre kan anbefale, end at stole blindt på en sælger.

Det kan godt være jeg lyder som en bitter gammel mand, men det er bare hvad mine erfaringer har lært mig...eller gjort mig til ;o)

Hvis jeg skal anbefale en computer, så ville jeg kigge hos MM Vision.

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99120&type=pcsystem

- med I7 konfigurationen og eventuelt opgraderet til 16gb ram.

Den burde ikke give nogle problemer hvad Photoshop angår og har vist 3, men i hvert fald 2 udgange.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tommy Nitz:
Du får altid det bedste resultate hvis du spørger de ansatte i en forretning der sælger computere

Det er nok det mest misvisende jeg nogensinde har læst. Jeg har set det gang på gang at folk køber computere i forretninger som el-giganten osv, og det eneste de får af rådgivning er den der er sat fra ledelsens side af, altså i forhold til hvilke gamle pc'er de har på lager som skal ud af vagten.

De er sig selv nærmest ligesom din bankrådgiver er. FÅ ALTID MERE EN ET RÅD OG BRUG ALDRIG EN DER SÆLGER TIL DIG.

LÆS ANMELDELSER PÅ tomshardware guide og andre steder hvor der er test af de forskellige pc-er. så er du klædt på til jobbet.

Ellers kan du frit ringe til mig på alle hverdage så skal jeg få en af mine betroede til at hjælpe dig, hvis ikke jeg selv magter opgaven.

Venlig hilsen

Henning

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 13:39

Hvad anbefaler Adobe selv, kan du ikke finde noget der.

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 14:13

H∑nning:

Tommy Nitz:
Du får altid det bedste resultate hvis du spørger de ansatte i en forretning der sælger computere

Det er nok det mest misvisende jeg nogensinde har læst. Jeg har set det gang på gang at folk køber computere i forretninger som el-giganten osv, og det eneste de får af rådgivning er den der er sat fra ledelsens side af, altså i forhold til hvilke gamle pc'er de har på lager som skal ud af vagten.

Og hvad værre er, så har du sat den forkerte på, som den du citerer. ;o)

Med venlig hilsen

Tommy Nitz

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:35

Hej Tommy

Det er en svipser det får du min undskyldning for her i fuld offentlighed. JEg beklager mange gange

HL

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 20:41

Jesper Nissen:

Hej med jer

Jeg skal købe en ny pc til min nye webdesigner. Den skal selvfølgelig kunne køre Photoshop godt og hurtigt, og også have output til to skærme. Jeg har hørt at det skulle betyde meget idag at grafikkortet er hurtigt.

Er der nogle der kan anbefale noget godt? Jeg har kigget lidt på Dells arbejdsstationer, men jeg ved intet om Xeon processorer kontra "Almindelige" processorer.

Kender i nogle gode skærme?

Venlig hilsen Jesper

Sidder selv og designer på en iMac - så den kan jeg anbefale :)

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 14:39

Hej med jer

Tak for jeres hjælp, jeg har indkøbt følgende maskine med Intel I7 med 3,4GHz og 8GB Ram og hvor jeg har tilkøbt en 120GB SSD harddisk, for at loade Windows og Adobe pakken hurtigere:

http://www.fcomputer.dk/?show=system_show&systemlinkid=106581

Som skærme har jeg købt 2 24" skærme af typen Dell Ultrasharp U2412M:

http://www.fcomputer.dk/hardware/skaerm/dell/24-ultrasharp-u2412m

Jeg får computeren imorgen mandag, og glæder mig til at se hvor hurtig den er.

Venlig hilsen Jesper

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 14:41

Hvor meget måtte du slippe med ialt?

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 15:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

10.773 for computer med mus og tastatur, og 4.650 for de to skærme. Så ialt blev prisen 15.423kr.

Aligevel en del synes jeg. Men skærmene er godt nok lækre, det må jeg sige. De kører med 1920x1200 i opløsning, og det giver lige lidt mere i højden når man arbejder med Photoshop. Der er mange skærme idag, der anvender 1920x1000 og de sidste 180 pixels betyder altså ret meget for oplevelsen.

VH Jesper

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)