Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervspartner(e) søges..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle!


Så er det blevet på tide, at jeg ligger "stoltheds hatten" på hylden og søger lidt hjælp udefra.


Mit navn er Michael Nilsson, jeg er 24 år, uddannet markedsføringsøkonom indenfor innovation og selvlært programmør og designer. Jeg har kontor på Østerbro, København, og er bosat i København.


I lidt mere end et år har jeg nu udviklet på et software produkt indenfor hjemmeside indholdsstyring. Det er efterhånden et fantastisk godt produkt jeg har fået skruet sammen. :)


Ét år på et kontor helt alene har haft sin pris. Blandet andet føler jeg efterhånden, at min proaktivitet er dælet kraftigt. Og det er i en tid, hvor jeg skal til at tage kontakt til mulige distributører af mit produkt.


Derfor søger jeg en eller to erhvervspartnere, der skal blive en del af virksomheden / teamet.


Det er en spændende tid jeg skal til at gå i møde. Jeg har tidligere haft kontakt til en software distributør, der var meget interesseret. Desværre skete det, at de valgte at skifte strategi inden et salg. Det har bekræftet for mig, at interessen er tilstedeværende på markedet.


Jeg bryder mig i virkeligheden ikke særlig meget om salg.
Mine kernekompetencer er administration, projektledelse, softwareudvikling og design.


Derfor er mine forventninger til dig:
- Du kan sælge vores software til de vigtige herrer / distributører indenfor software branchen.
- Du har måske lidt forstand på software? Det er ikke et krav.
- Du er stabil, mødestabil, tålmodig og kan sidde på en kontorstol i over 8 timer :)
- Du har lysten og driften til, at skabe en software virksomhed, der ikke ser sig tilfreds med Danmark som hovedmarked.
- Du er 23 år +


Lyder det som noget for dig, så skriv til info@afront.dk

 

Venligste hilsner

 

Michael
Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

For god ordens skyld skal jeg nok lige nævne, at jeg nu har fundet en partner jeg har valgt at satse på :)


 

God vind i sejlene til alle iværksætter her på Amino :)
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke med projektet

Alt om både i Danmark

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)