Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manger gode råd!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Ops MANGLER sku der ha stået - undskyld stavefejl... har spist for mange påskeæg

Hej "Panel"

Hør lige...
Jeg har fundet en smadder smart idé udfra en anden idé hvorved opfindelsen af mit "hjælpemiddel" allerede ER opfundet, men ikke til brug i det koncept som jeg har fundet på. Hvad i alverden gør jeg så? Hvis jeg vil benytte en dims som i øvrigt rigtig mange bruger både indenfor sexindustrien, men også på fabrikker i de såkaldte renrum. Denne lille bitte gummidims har jeg fundet ud af ville være perfekt til noget helt tredie... og af den research jeg har gået igennem, ses den IKKE brugt til noget der ligner det jeg vil bruge den til...

Jeg kan ikke rigtig lave om på dens udseende, størrelse eller design på nogen måde da den er så ligetil og simpel... Det eneste jeg kunne gøre var at ændre længden en smule. Ville det hjælpe mig til at kunne få den produceret uden at blive sagsøgt eller er det for "tyndt"?

Håber på svar.

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 23:22
Åhhh hvor er jeg bare utålmodig!

Sorry - Godnat!

Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 00:47
Hej,

Jeg vil anbefale dig at kontakte Center for Opfindelser og Kreativitet på Teknologisk Institut, de har set det meste og lidt til. De kan somregel meget hurtigt afgøre om ideen er værd at gå videre med, og eventuelt hjælpe dig med det rent juridiske - i hvert fald i starten.

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 01:43
Ja det er korrekt, men nu er det jo ingen ny idé, blot et nyt koncept for den opfindelse som iøvrigt rigtig mange bruger. Bare ikke et produkt som sælges i butikkerne til det formål jeg synes det skal benyttes til.

Men jeg kontakter nok teknologisk alligevel og ser hvad de siger. Om ikke andet, burde jeg kunne købe disse (har faktisk lige købt en pakke online så jeg kan afpøve idéen) evt. direkte fra fabrikken, pakke dem om i den emballage som jeg skal bruge og så sælge dem... medmindre  at dette selvfølgelig er vildt ulovligt.

Men det svarer lidt til at jeg har fundet ud af at bruge en (EKS.) dørstopper til andet end at stoppe døre med!

Nå NU må jeg i seng... (det er svært at løsrive sig når idéerne trænger sig på)

Natter og tak for feedback!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)