Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor er trenden?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 4. Aug 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer

Det sker tit at den amerikanske trend kommer til Danmark,

kender i nogle amerikansk/engelsk web sites som handler om hvad der er trend i landet?  

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 15:20

Et sjovt eksempel på noget som i hvert fald er kommet det sidste halve år er produkt lanceringer. Alle mulige freelancere som sælger e-produkter til mega høje priser og "HVIS DU IKKE KØBER NÅR DU DET ALDRIG!" - kommentarer. 

Det som jeg lige nu ser på nettet i USA:

• Medlemsskabs-programmer bliver mere og mere populære.
  • Lavere betalinger på e-produkter. I stedet for produkterne koster 2000kr, så koster de 200kr. Billigere produkter så alle kan være med.
  • Meget brug af video - især uden kontroller (du kan ikke scrolle i videoen)
Det er hvad der sker indenfor videns produkter online lige nu.
I forhold til "koncepter", så er det lidt svære. Her kender jeg ikke umiddelbart nogle spændende ting.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20

Hvis du skal gøre dette skal det ikke ligge på facebook, men henvis til din blog eller et andet sted udenfor facebook hvor indholdet ligger. Så skulle du gå fri for reglerne ;-)

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 21:43

Michall Helmbæk:

Hvis du skal gøre dette skal det ikke ligge på facebook, men henvis til din blog eller et andet sted udenfor facebook hvor indholdet ligger. Så skulle du gå fri for reglerne ;-)

????

Tjek denne side og denne artikel og så selvfølgelig trendwatching.com - så skulle du være godt på vej...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)