Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lovligt??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg havde tænkt at skrive denne tekst til flere forskellige butikker til deres mailadresser, men er i tvivl om det vil blive opfattet negativt og om det er ulovligt..

Kort fortalt, har jeg tænkt mig at lave en konkurrence på min Facebook Gruppe og så bruge sponsorens gave til præmie.

"Hej (butiksnavn)

Jeg har et forslag til jer.
Jeg ejer en webshop www.DulleShoppen.dk hvor jeg også ejer en Facebook Gruppe "Dulle Shoppen" med 2.500 medlemmer.
Min idé er, at oprette en konkurrence på Facebook.
Her tænkte jeg, om I vil sponsorere præmie til konkurrencen i form af pynteting/gavekort el. andet, I eventuelt skulle have interesse i at sponsorere med.
Denne sponsorgave skal så være en præmie til vinderen af konkurrencen på Facebook.
I får så til gengæld jeres navn nævnt i konkurrencen sammen med link direkte til jeres hjemmeside, samt jeres navn/logo kommer til at stå på 'væggen' på Gruppen.
Jeg håber dette har vakt jeres interesse, og jeg er åben for andre ideer, hvis I skulle komme med andre ønsker end ovenstående.
Hvis I har spørgsmål eller ønsker at høre nærmere, er I meget velkomne til at kontakte mig på mail lykkerosen@yahoo.dk eller tlf.nr. 60 22 36 39
Med venlig hilsen

Simone Boisen
www.DulleShoppen.dk
CVR 33 78 78 63"

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 15:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor dælen ikke bruge dine egne produkter og skabe interesse for dit site?

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 15:58

M.P:
Hvor dælen ikke bruge dine egne produkter og skabe interesse for dit site?

Det har jeg gjort før, men nu prøver jeg med dette.. Nytænkning er en god ting..

Forresten spurgte jeg om noget ;-)

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 16:06

Det vil falde i kategorien spam - Svar på dit spørgsmål.

Det der er mere relevant er dog, at du umiddelbart kommer til at fremhæve potientelle konkurrenter? Du skaber interesse på din egen side, om ting der ikke er relevante for din virksomhed og de brugere der trækkes ind er brugere som er interesserede i det reklamerede konkurrence produkt og ikke dit eget, så du derved ikke får gavn af relationerne.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 16:11

Det er ikke lovligt.. men du må godt sende det som gammeldags brev, eller ringe til dem(Hvis de ikke er reklamebeskyttet)

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 16:15

Tak for svar..

Jeg deltog engang i en konkurrence, hvor de trak lod blandt alle indkomne ordrer.. Og havde tænkt mig at gøre det på samme måde..

Er dette lovligt? For har også hørt at konkurrencer ikke må vøre købsbetinget..

www.Kauslunde-kro.dk

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 16:16

Hej, Simone!

Det ville blive taget som spam.
Men hvis du sender dem et brev fysisk til deres postkasse på deres firma-adresse, skulle det vist være i orden.

I må lige rette mig, hvis jeg er helt ude i rendestenen - jeg taler blot på egne erfaringer, og hvad jeg har læst :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 16:34

Simone:

Forresten spurgte jeg om noget ;-)

Hej Simopne

I dit tilfælde ville jeg være glad for ethvert konstruktivt forslag. M.P skriver ikke for at genere dig, men for at hjælpe dig på vej også selvom du måske har prøvet hans forslag.

Den tekst du citerer i dit startindlæg vil betragtes som spam. Du kan enten ringe til de potentielle modtagere og spørge om lov til at maile dem ELLER sende din tekst som almindeligt brev. Under alle omstændigheder bør du få nogen til at læse tekstens ordlyd igennem (der er nogle ting der rent sprogligt halter). Jeg er godt klar over at du ikke spurgte dit tekstens indhold, men undlad venligst at sable mig ned - jeg forsøger bare at hjælpe.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)