Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mediaplace.dk 14 dage efter start

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Her 14 dage efter start er vi oppe på 21 brugere og 37 indlæg :-)

Det synes jeg da er fint og jeg håber da på flere kommer til?

Hvad kan jeg og de andre brugere gøre for at der skal komme flere besøgende til? nu er der jo lidt gang på siden, men er der nok gang i den efter 14 dage eller hvad kan gøres bedre ?

jeg overvejer en chat på siden og andre tiltag :-) men skal jeg vente 1-2 mdr. med det?

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 18:02

Slet ingen som har lidt at byde ind med ?

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 18:12

Mads A.:
jeg overvejer en chat på siden og andre tiltag :-) men skal jeg vente 1-2 mdr. med det?

Hvilke tanker har du gjort dig omkring din målgruppe, og nærmere tænkt deres behov?

Interessante diskussioner om online markedsføring kunne være fint, men hvordan hænger en chat-funktion sammen med det?

Hvis du har gjort dig tanker om hvordan forummet skal se ud om 6-12 måneder, vil jeg gerne høre det (af personlig interesse) :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Giv den sygt med en iværksættere energi , hver der og alle steder og omkring hjørnet , skriv løs blogger på siden det er lettest ekspert blogger egen side prøv lige ud med de emmer du er ekspert i 

brand dit en god ting social aktive 1000 steder profiler sig fuldt troværdig 

send en lind strøm af press meddelers og de skal nok komme for du presser på at være verdens bedste blogger .

En som Martin Thorborg  kan du måske sige det er let for han er aktive mange steder , man skal bare skrive Martin Thorborg op på google og så ser du en brand om en person noget ligne samme gør alle de store satser bredt alle social medier når du brand ja så vejen frem ad 

Her har thorborg skrevet hvordan han skabte et debat forum http://thorborg.tv/hvordan-laver-man-et-godt-debatforum.html

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 18:18

Det vil jeg så prøve at besvare.

Min plan med forummet er at der er de emner som brugerne efterspørger og at det er nemt,gratis og overskueligt at finde rundt på siden, der er mange sider som er meget "tunge" med alt for meget information.

Brugerne skal have meget indflydelse på indholdet og medbestemmelse.

En chat funktion kunne være god at have hvis nu en bruger har et próblem som ikke skal trække ud i eks. 50 - 100 indlæg, så kan en anden bruger hjælpe til på chatten. Det var tanken.

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 18:23

Mads A.:
En chat funktion kunne være god at have hvis nu en bruger har et próblem som ikke skal trække ud i eks. 50 - 100 indlæg, så kan en anden bruger hjælpe til på chatten. Det var tanken.

Når du præsentere idéen sådan, giver det langt mere mening. Skulle andre online medlemmer så have mulighed for at "byde ind", eller hvorledes?

Det her skal ses som konstruktiv kritik, og et udtryk for min personlige holdning.

Jeg kunne godt finde på at benytte mig af dit forum i fremtiden, jeg vil helt sikkert kigge forbi engang i mellem.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 19:46

jeg er glad for du spørger ind til min side, jeg skal bare lige have uddybet hvad du mener med at byde ind ?

Jeg og de andre brugere vil helt sikkert være glad for din interesse for mediaplace, så vi kan få gang i nogle gode debatter :-)

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 20:51

Jeg mente om man kunne tilgå et fælles chatrum, hvor alle kan se hvad alle skriver, eller hvordan tænker du det?

Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:52

I bund og grund vil du vel gerne tage et hak af Aminos målgruppe og her er det vigtigt at du får et par af de mere "kendte" eller respekteret Aminoer over på dit site, så du tilbyder en god kvalificeret hjælp.

Slavehandel.dk er alle de små jobs samlet på et sted. Få hjælp til ALT.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Skrevet kl. 20:55

@ Stefan! Kort sagt, ja det vil jeg gerne´

Det er muligt at lave en fælles chat, så alle kan følge med, men en privat chat hvor man skal inviteres er også en mulighed.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)