Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv millionær på DF´s skræmmekampagner

Side 6 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan du må snart forstå at vi snakker om et million spørgsmål og ikke bare noget man "LIGE" bare går ud og sælge og bygger.

Du tror det er nemt og ligetil og vi får solgt et stykke elektronik til lidt over 999 kr til alle ældre. Og som koster millioner at udvikle.

Er du uddannet Jan?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:38

IværksætterGen:
Er du uddannet Jan?

Nej jeg er pensioneret flaskesamler.

Men før det der legede jeg med computere og assemblerprogrammering 8 år før din fars xxxx landede.. så uden du behøver at tage regnstokken fram, så startede jeg med det i 1983.

Men lad mig være ærlig, og jeg håber du kan acceptere det.

Du er ikke i en "liga" hvor jeg anser os for at være jævnbyrdige, hvorfor det er bedst at vi stopper diskussionen her, Hvis du dermed mener du har "slået" en intelligent "olding" så er det fint med mig. Jeg har en ting som min mor altid sagde jeg skulle forsøge at lære, men som jeg aldrig lærte, og det var at jeg skulle kunne acceptere folk der er mindre begavede i diskussioner eller debatter. Så derfor stopper jeg hellere debatten med dig, end at gå på kompromis med mig selv og føre en dialog med en åbentlyst mindre begavet person.

Fortsat god dag.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:44

Entrepreneur - Jan:

Det er i vel allesammen inde fra Øster..

----------

Ved godt du ser mig som en lille dims fordi jeg er 20 år, dog med en uddannelse og programmering erfaring. Og det er også helt fint, men du forhaster dig ind i en ide der kommer til at kræve meget. Så må jeg hellere fortælle dig virkeligheden som den er lille ven.. Lige meget hvor gammel du er..

God dag..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:50

IværksætterGen:

Entrepreneur - Jan:

Det er i vel allesammen inde fra Øster..

----------

Ved godt du ser mig som en lille dims fordi jeg er 20 år, dog med en uddannelse og programmering erfaring. Og det er også helt fint, men du forhaster dig ind i en ide der kommer til at kræve meget. Så må jeg hellere fortælle dig virkeligheden som den er lille ven.. Lige meget hvor gammel du er..

God dag..

Så giv dog den viden videre forklare det med et længere indlæg og du kan udmærket linke til noget du viser du har ret , indtil videre giver du ingen viden videre , men giver den anden ret at det godt kan lade sige gøre på den måde , selv om du skriver han ikke har ret, for du skriver intet der dokumentere du har ret.

Vi derved sige at det kan lade sig gøre og det er ikke fordi du er 20 år , vi mener noget andet , men fordi du ikke videre formidler nogle viden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:57

Hej Mikael

Jeg ville meget gerne kunne fortælle dig hvordan du programmere det men det kan jeg ikke. Vi modtager færdige komponenter som puttes i alarmerne

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:07

IværksætterGen:

Hej Mikael

Jeg ville meget gerne kunne fortælle dig hvordan du programmere det men det kan jeg ikke. Vi modtager færdige komponenter som puttes i alarmerne

Findes der komponenter findes der et sted der står noget om det , nu er det bare at finde info og vis du får dem programmerne er du tættest for at kunne få dem , vis svært at få den viden , driver din iværksættere vilje til at finde info om det går flere timer dage eller år er viljen til at videre formidle en viden en stor passion som iværksættere

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:23

IværksætterGen:

God dag..

Den dag du lærer at læse og forstå hvad der skrives, så kan det være jeg kan tage dig seriøst.

Du kunne starte med at læse mit opríndelige indlæg og forstå hvad der står i det.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:47

Nu er jeg ikke iværksætter der laver små dimser :-) - Men det komponent som jeg ved kan sende til 6 forskellige numre hedder T200 mener jeg nok og er 25x13 cm.. Lidt stor til en overfalds alarm. Om den kan lanves mindere tror jeg ikke. Men mon ikke en app programmør kan programmere et eller andet?

- Emil

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

IværksætterGen:

Nu er jeg ikke iværksætter der laver små dimser :-) - Men det komponent som jeg ved kan sende til 6 forskellige numre hedder T200 mener jeg nok og er 25x13 cm.. Lidt stor til en overfalds alarm. Om den kan lanves mindere tror jeg ikke. Men mon ikke en app programmør kan programmere et eller andet?

- Emil

Det viser linket der videre formidles i tråden det kan lade sig gøre , så se der du lærte noget nyt i dag , det er dejligt at hjælpe en anden iværksættere

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 13:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.

Nu bliver jeg lige nød til at slå én ting fast her, ikke for at træde nogle over tæerne.

Det er IKKE dyrt at lave sådan en dims.

(Jeg er næsten færdig uddannet elektronikfagtekniker)
Du skal bruge en kasse med en knap på (3 kr fra asien)
Et prinkort (ca 2 kr stk (i Danmark)
Komponeneter (10 kr (ca)
CPU (Hvis du skal have 10.000 stk, tror jeg det kan laves for 20 kr stk.)
Så skal det hele loddes på prinkortet og puttes ind i kassen, dette kan gøres i asien for næsten ingen penge.

Alt i Alt vil den koste dig ca 40-50 kr pr stk, og det bliver kun billigere jo flere.

Det der koster, er at lave "programmet", skaffe kontakterne osv.
Men for en der er inde i markedet, er dette ikke en umulig ting at lave.

Jeg tror dog der findes tonsvis af dette stykke elektronik, de er bare formidlet forkert. Hvis der er en der sælger gps trackere, så tror jeg at de kan øge salget ved at optimere siderne på ord som "overfaldsalarm, sikkerhed til gamle" osv..

Håber jeg fik belyst lidt her, hvis der er nogen der har andre meninger, så skriv endelig. Men vil helst ikke have beskeder hvor der står jeg er en idiot. Del ud af jeres viden, og hvis i ikke har nogen viden på det område i snakker om, så find et andet emne hvor i har større viden, og kan bidrage med noget :)

Hav en god dag :) (BTW, Sidder på et lækkert italiens hotel, i kanten af poolen og nyder solen, så der skal meget til at ødelægge mit gode humør :) ) 

Side 6 ud af 9 (82 indlæg)