Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv millionær på DF´s skræmmekampagner

Side 5 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Kan en almindelig fordelerdåse med plads til 4 lamper tænde de 4 lamper ved 1 tryk eller skal man trykke 4 gange?

Ja kan man godt. Men det er jo lidt mere simpelt.

Entrepreneur - Jan:

I normale pc´ere, er det så i en 200W strømforsyning udtag til HD1, HD2, mfl. samt udtag til motherboard osv?

Jeg er ikke elektromontør.

-----------------------

Er ikke i trivl om at det kan laves, men det vil tage tid og koste dyrt.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 07:51

Entrepreneur - Jan:

iceman:

Denne her kan. Ved godt det ikke er en decideret overfaldsalarm men den kan sende sms til 5 numre ved et tryk på en knap http://www.spydk.dk/product.php?id_product=123 så den kan vel bruges til formålet

Fortsat god aften ;)

Nej det kan den ikke, det er falsk reklame og snyd og bedrag, for IværksætterGen siger det ikke kan lade sig gøre... Ironi kan forekomme Big Smile

-------

Lig mærke til prisen fjols.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person
Jeg er helt vild med debatkulturen i denne tråd, narrøve :o)
(beklager at jeg ikke kunne komme på noget bedre, men idiot og fjols var taget, og jeg tror jeg støder folk med nogle af de andre jeg lige havde i tankerne..)

Håber det breder sig til flere tråde, for det giver bare lidt mere kulør i debatten..

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:50

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:
(beklager at jeg ikke kunne komme på noget bedre, men idiot og fjols var taget, og jeg tror jeg støder folk med nogle af de andre jeg lige havde i tankerne..)

Håber det breder sig til flere tråde, for det giver bare lidt mere kulør i debatten..

Ja sådan kan det gå når de "gamle" leger med de "unge" som ikke rigtigt ved hvad de mener eller skriver og bare jager halen uden nogensinde at fange den Big Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:43

Entrepreneur - Jan:

igang:

Ja sådan kan det gå når de "gamle" leger med de "unge" som ikke rigtigt ved hvad de mener eller skriver og bare jager halen uden nogensinde at fange den Big Smile

Pas nu på hvad du siger :) - Elektronik er ikke din stærke side mester :-) Selv om du er en gammel herre..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:57

IværksætterGen:

Entrepreneur - Jan:

igang:

Pas nu på hvad du siger :) - Elektronik er ikke din stærke side mester :-) Selv om du er en gammel herre..

Kan du i ikke videre formidle en viden hvorfor kan lade sig gøre eller ikke og sige jeg ved mere end dig det giver ingen viden videre , jeg må erkende , jeg fatter ikke hvorfor i kommentere hinanden der gives intet hvorfor ikke kan, nu er der links til det kan 

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 10:04

IværksætterGen:
Pas nu på hvad du siger :) - Elektronik er ikke din stærke side mester :-) Selv om du er en gammel herre

Få nogen du kender til at læse det du skriver, så kan de være de kan hjælpe dig, jeg kan og vil ikke.

Og jeg snakker ikke elektronik, jeg snakker funktion. Funktionen er tilstede i flere af produkterne der er linket til her i tråden, så lad nu være med at udstille dig selv mere end højst nødvendigt.

Det er helt usædvanligt at se et ungt menneske på vej under uddannelse være så dum at man skammer sig på vedkommendes vegne. Vi kan se satellitbilleder af Mars, få små boogiebiler til at køre rund på månen, og så sidder du her i fulde alvor og siger at man ikke ved tryk på 1 knap kan sende 5 enslydende beskeder til 5 forskellige modtagere? (ved godt du ændrede mening da du så det fandtes)

Jeg frygter alvorligt for din fremtid - men det er heldigvis din egen bekymring.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 10:10

Mikael christiansen:
Kan du i ikke videre formidle en viden hvorfor kan lade sig gøre eller ikke og sige jeg ved mere end dig det giver ingen viden videre , jeg må erkende , jeg fatter ikke hvorfor i kommentere hinanden der gives intet hvorfor ikke kan, nu er der links til det kan 

Der er linket til enheder der kan gøre det - men derudover i princippet så drejer det sig bare om strøm og programmering og så naturligvis de komponenter der skal til på circuitboardet.

Iværk...Gen fatter intet - og jeg har ikke tænkt mig at være den der udpensler det mere end jeg har gjort.

Men når man siger det ikke kan lade sig gøre, så er det sjovt der eksisterer group sms hvor man sender en og samme besked til antal modtagere...

Nå men min hverdag er for kostbar til dette - men det kan lade sig gøre Mikael, det er bare EmilBims der falder i elektrikerrørene..

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:38

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:

Der er linket til enheder der kan gøre det - men derudover i princippet så drejer det sig bare om strøm og programmering og så naturligvis de komponenter der skal til på circuitboardet.

Iværk...Gen fatter intet - og jeg har ikke tænkt mig at være den der udpensler det mere end jeg har gjort.

Men når man siger det ikke kan lade sig gøre, så er det sjovt der eksisterer group sms hvor man sender en og samme besked til antal modtagere...

Nå men min hverdag er for kostbar til dette - men det kan lade sig gøre Mikael, det er bare EmilBims der falder i elektrikerrørene..

jeg har set linket, det kan lade sig gøre som jeg skrev , nu er det op til den anden at mod bevise at det er forkert at sige du ingen viden har , han  giver ingen viden videre  , det siger mere han ingen viden har om dette emme og vi se denne debat om dette må vi bare erkende nogle gange har man ikke ret og denne her gang var det dig som som har ret indtil den anden giver noget langt mere troværdig viden retur og det sker ikke tror jeg ikke , så du har ret det kan lade sig gøre 

Linket viser det kan lade sig gøre , vi kan takke for det link det gav en viden hvem der har ret Smile

Side 5 ud af 9 (82 indlæg)