Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Andre end IT-"Nørder"?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu brugt en del tid på at kigge rundt på siden og læse div. indlæg.  Er det bare mig, eller beskæftiger de fleste herinde sig med IT på den ene eller den anden måde?

Ud over det virker i alle sammen utrolig ambitiøse, er her andre herinde der bare pusler lidt med lidt småvirksomhed, uden de helt store ambitioner om at bliver et "multimilliondollar" foretagende med afdelinger i 17 lande?

Må indrømme jeg bliver lidt skræmt af nogle af indlæggene, og tænker at det sikkert aldrig kan lade sig gøre, med mindre jeg har ambitioner om at ekspanderer 200% iløbet af 14 dage.

Kunne godt tænke mig at høre lidt fra jer der måske bare har lidt småvirksomhed, hvis i altså er derude?..*GG*

Hatten af for jer der har tiden/muligheden til at bygge op og knokle løs, er bare en lille bitte smule misundelig..*GG*
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 10:19
Kunne godt tænke mig at høre lidt fra jer der måske bare har lidt småvirksomhed, hvis i altså er derude?..*GG*

Dem er jeg da en af. Godt nok har jeg haft mit firma siden 1997, men jeg har altid haft det som bibeskæftigelse i min fritid ved siden af fuldtidsjobbet. At jeg så helt vildt sindssygt gerne ville kunne gøre det til min fuldtidsbeskæftigelse er en anden sag.. men der er vist lang vej endnu, da jeg ikke har de store sælger-gener :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:05
Jamen os er der rigtig mange af, og dem der er lidt længere fremme har også været der.

Vi har vel alle drømme og tanker om at blive store og tjene kassen, men samtidig bevare vores interesse som en levevej.

Angående hvor mange der arbejder med IT herinde, så er vi nok lidt i flertal, men den gode hr. Thorborg lavede for noget tid siden undersøgelse om hvem der lavede hvad. den kan ses her
http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=1014

Og du kan sagtens drive et lille selskab der aldrig bliver stort, det er der rigtig mange der kan, og så kan du selvfølgelig også.
Tilmeldt 30. Nov 05
Skrevet kl. 13:47

Næææ, fantastisk...vil straks smutte ind og bruge en frygtelig masse tid på at finde ud af hvad folk laver.

Er godt klar over at dem der er lidt længere fremme også har været i det små engang .....men jeg har nu ingen store ambitioner om at det skal vokse sig stort og mægtigt og sparke røv til alle konkurrenterne. Mest derfor jeg lige lurede efter dem der bare hanldede lidt i det små.:

men tak for linket, vil fluks kigge på det.

Tilmeldt 30. Nov 05
Skrevet kl. 13:52

men der er vist lang vej endnu, da jeg ikke har de store sælger-gener :)

HÆ, kender det, kunne ikke selv sælge et glad vand i Sahara om det så gjaldt mit liv..:*GG*
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)