Har nu brugt en del tid på at kigge rundt på siden og læse div. indlæg. Er det bare mig, eller beskæftiger de fleste herinde sig med IT på den ene eller den anden måde? Ud over det virker i alle sammen utrolig ambitiøse, er her andre herinde der bare pusler lidt med lidt småvirksomhed, uden de helt store ambitioner om at bliver et "multimilliondollar" foretagende med afdelinger i 17 lande?
Må indrømme jeg bliver lidt skræmt af nogle af indlæggene, og tænker at det sikkert aldrig kan lade sig gøre, med mindre jeg har ambitioner om at ekspanderer 200% iløbet af 14 dage.
Kunne godt tænke mig at høre lidt fra jer der måske bare har lidt småvirksomhed, hvis i altså er derude?..*GG*
Hatten af for jer der har tiden/muligheden til at bygge op og knokle løs, er bare en lille bitte smule misundelig..*GG* |
Kunne godt tænke mig at høre lidt fra jer der måske bare har lidt småvirksomhed, hvis i altså er derude?..*GG*
Dem er jeg da en af. Godt nok har jeg haft mit firma siden 1997, men jeg har altid haft det som bibeskæftigelse i min fritid ved siden af fuldtidsjobbet. At jeg så helt vildt sindssygt gerne ville kunne gøre det til min fuldtidsbeskæftigelse er en anden sag.. men der er vist lang vej endnu, da jeg ikke har de store sælger-gener :)