Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mulige visninger

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se i min adwords statistik hvor mange gange min annonce er vist. Hvordan ser jeg hvor mange gange den posentielt kunne blive vist. Altså hvormange der alt i alt søger på de forskellige ord pr. dag i mit område.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 11:18

Hej Morten.

Du kan bruge "Søgeordsværktøj" under AdWords menupunktet "Rapportering og Værktøjer".

Det giver dig en idé om antallet af månedlige søgninger.

Husk dog at sætte hak i "Eksakt" ude til venstre.

Mvh Troels.

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 11:26

Troels Kjems:

Du kan bruge "Søgeordsværktøj" under AdWords menupunktet "Rapportering og Værktøjer".

Det giver dig en idé om antallet af månedlige søgninger.

Husk dog at sætte hak i "Eksakt" ude til venstre.

Kan ikke lige finde "eksakt" Hvad gør denne funktion.

Lige nu viser den for hele danmark

Jeg troede at jeg under de forskellige kampagner udover at kunne se mine klik pr. dag også kunne se mine mulige klik indenfor de eksakte geografiske begrænsninger jeg har lavet hvilket lige nu er et område på 3 kilometer omkring min butik?

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 11:44

Hej Morten.

I søgeordsværktøjet popper boksen først op, når du har lavet den første søgning.

Boksen ser sådan her ud:

Men måske er de i virkeligheden snarere de nedenstående kolonner, som du mangler at klikke til i dit AdWords kontooverblik? Hvis det altså er det som du spørger efter?

Mvh Troels.

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 10:58

Troels Kjems:
Men måske er de i virkeligheden snarere de nedenstående kolonner, som du mangler at klikke til i dit AdWords kontooverblik? Hvis det altså er det som du spørger efter?

Ja det er det jeg mener.

Men under modulvisning på startsiden ligger disse muligheder da ikke?

Et sidste spørgsmål og så skal jeg nok prøve at lade være med at forstyrre mere lige nuSmile

Når jeg går ind på den del hvor man kan taste et søgeord og den så i testversion viser hvordan ens annonce ser ud, og om ens annonce bliver vist ved det pågældende søgeord, sker det ofte at den ved søgeord, som jeg kan se at folk har søgt på alligevel skriver at min annonce ikke vises på det pågældende søgeord.

Hvis jeg selv skriver det nedenfor på testgoogle eller for så vidt i rigtig google kommer annoncen frem men den siger stadig at den ikke vises på dette søgeord og at jeg skal indstille min geografi evt.

Jeg har indstillet den til den rigtige geografi. altså københavn.

Har det noget at gøre med at jeg i mine annonceindstillinger har sat min geografi til et par kilometer omkring min butik og at testviseren så ikke kan finde ud af det?

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 20:26

Morten B:
Men under modulvisning på startsiden ligger disse muligheder da ikke?

Pas - jeg må erkende, at jeg kun sjældent lægger vejen forbi startsiden. Det meste foregår i interfacets andre skærmbilleder, eller nok i endnu højere grad i AdWords Editor og Analytics.

Generelt så er Ad preview værktøjet rimeligt pålideligt - men når du bruger geografisk afgrænsning og især så snævert som du gør, så er det langtfra skudsikkert. Jeg har endnu ikke luret et mønster, men Google vælger ofte at flytte min computer rundt i en radius af cirka 5 kilometer fra, hvor jeg rent faktisk bor.

Hvis du angiver en en specifik angrænsning og dernæst tester via indtastning af specifikke koordinater, så burde preview værktøjet dog give dig et præcist billede.

Mvh Troels.

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 11:57

Mange tak Troels.

Du er den klogeste mand på jorden

I hvert fald når det handler om adwordsSmile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)