Hej jeg hørte nu for nogle år siden om en 19 åring pige fra Sverige der tjente ca. 100.000 årligt ved siden af sin SU ved at have en erotisk side kørende hvor det eneste hun lavede var at videre linke film fra mange sider.. så betalte hver side hende så et mindre beløb ved at hun igennem sin side skabte mere trafik på deres sider.
Siden jeg så det har jeg ikke kunne lade vær med at tænke om der er ordentlige penge i det, og om det er et projekt der vil kunne genere synligt overskud.
Har tænkt på en side der samler video fra ca. 15 af de største sider. Så vil jeg få lavet nogle bedre muligheder for at specificere søgning ud fra de mange tags der på hver video. Derudover vil jeg smide mange forskellige reklamer banner ud i siderne, hvor de så er lavet til at være relevante for det land/område som brugeren befinder sig i. Endvidere vil jeg linke til hjemmesider fra live cams o.l. samt sørger for at få siden SEO optimeret i forhold til google. til sidt vil jeg finde en webhost der kan tage alt den trafik og sørger for hurtig streamings muligheder for brugerne så man kan få HD film...
I denne forbindelse er det vigtigt at skabe en sikker side der holder alt spyware og virusser ude…
som i kan se har jeg givet siden lidt tanke, men har ingen ide omkring om der vil være penge i det. Samt hvad det vil koste at oprette sådan en side samt drive den på day to day basic... for skal vel have en eller anden formen for intelligente bots der kan finde de nyeste videoer fra samarbejdspartnernes sider og linke dem til min side samt tage dens tags med.