Hey Aminoer Ved ikke om det er det korrekte sted at poste denne tråd men eller fortæl mig det :-) Jeg har en samarbejdspartner som jeg producere ordrene for og efter ordreafgivelserne er det mig som har kommunikationen med kunde. Ordrene kommer i 95% af tilfældene fra webshops (flere typer). Dvs at jeg modtager ordren sørge for produktioenen, kontakt med leverandøre og hvis der er problemer så har jeg også kontakt med kunden. Sørge for afsendelse (postdanmark) og derefter faktureres min samrarbejdspartner. Problemet er så: samarbejdspartneren vil jo gerne følge med i ordrene, hvor lang er de - hvor afsendes de - er der problemer med ordrne - osv. og for at hankan fakturere kunden skal han vide hvornår kunden modtager ordren. HVORDAN KAN MAN LAVE EN ON-LINE LØSNING PÅ DETTE ? Jeg har en idé men ved ikke hvordan ideen føres ud i livet: Ordren går ind og bliver registreret (automatisk) og jeg kvittere at vi godt kan levere. Så får kunden en ordrebekræftigelse med hvornår leveringen forventes at være klar. Og hvis der er problemer med ordren indgår det også i ordrebekræftigelsen (restordre, udgåenden vare etc.) efterfølgende taste jeg traking & trace nummeret ind når ordren afsendes. Og alt dette kan min samarbejdpartner se -online-følge med i ! Og son tillæg skal skal han kunne indtaste ordre som han sælger direkte - udenom webshoppene ! Er det til at forstå ? og kan sådan et system laves uden alt for meget indtastning og administartion fra min side ? Kenn Bo |
Hej Kenn Bo,
Det kan sagtens laves - det handler i virkeligheden om udvikling af en procesoptimeret løsning som rent funktionelt opfylder behovene for samarbedspartneren men som samtidig også reducere den manuelle arbejdsproces så tæt som muligt til fuld automatisering af processerne.
Vi laver rigtigt mange af den slags løsninger - meen jeg synes nu måske nok man burde tage et møde og snakke detaljerne lidt igennem inden vi konkretisere løsningsmodellen :)
Slå på tråden eller send en mail - find info på www.redweb.dk og så kan vi tage den derfra :)