Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opblæste nar!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

For nogen tid siden var jeg omkring Rich Jerk´s website - konceptet er ret enkelt: En opblæst narrehat "reveals his secrets to success"; afslører hemmeligheden bag hans tjente millioner.

Har lige været omkring hans site igen - og den er nu spædet op med nogle underholdende og meget provokerende videoer, hvor han boltre sig med letpåklædte damer og en Lamborghini, mens han fortæller dig du er en taber...

Alt andet end lige: En anderledes måde at markedsføre sit produkt på.

Tjek www.rich-jerk.com - scroll ned til video nr. 2 fra YouTube.

Kunne du se dig selv bare "skide på janteloven" og markedsføre dig fuldstændig arrogant og opblæst (naturligvis med en tydelig twist af ironi) ?

Jeg kan let få øje på underholdningseffekten i det scenarie... især da hvis eksponering alene går på MLM / Network Marketing ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 01:04
Hej Lasse!

Hmmmmmm

ja der er mange måder - men men !

hilsen john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:22
Det er eftehånden ikke en hemmelighed, at jeg hader den slags sider, der prøver at pådutte mindre heldigt begavede besøgende, deres lorteteorier. Tilfældigvis er der en af de SEO-blogs jeg følger med i, som nu har fået nok af skidtet... rimelig sjovt, dahan har penge nok til at være ligeglad med sådan nogle selvudnævnte guru''er:

"The Day Job Killer, Duvet Dollars, The Guru Slayer, and other shitty ebooks for free."
Tjek ovenstående. Jeg har selv skimmet Guru Slayer og der er da godtnok tale om en ebog skrevet af en 15årig uden korrekturlæsning eller hjælp til grafisksetup - jeg ville også føle mig taget et hvis sted, hvis jeg havde betalt for den.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:27
Dato: 12-04-2007 08:22:03 Forfatter: Tommy Det er eftehånden ikke en hemmelighed, at jeg hader den slags sider, der prøver at pådutte mindre heldigt begavede besøgende, deres lorteteorier. Tilfældigvis er der en af de SEO-blogs jeg følger med i, som nu har fået nok af skidtet... rimelig sjovt, dahan har penge nok til at være ligeglad med sådan nogle selvudnævnte guru''er:

''The Day Job Killer, Duvet Dollars, The Guru Slayer, and other shitty ebooks for free.''
Tjek ovenstående. Jeg har selv skimmet Guru Slayer og der er da godtnok tale om en ebog skrevet af en 15årig uden korrekturlæsning eller hjælp til grafisksetup - jeg ville også føle mig taget et hvis sted, hvis jeg havde betalt for den.

Da jeg klikkede på linket du har kastet i kommentaren poppede et vindue op der foreslog mig at installere et program til at forhindre spam/virus m.m. ---- pop up vinduet indeholdt en tekst der ihvertfald ikke var lavet stavekontrol på....

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:42
Hooold da kæft ..

Lidt ekstrem form for markedsføring, og nok lidt svært at tage seriøst.. Men mon ikke lortet virker ?.
Det ligner lidt ''The American Dream''..

Har lige set lidt af hans film.. for at være helt ærlig, sys jeg bare han er pisse sjov. hehe..

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:23
Dato: 12-04-2007 10:42:29 Forfatter: Brian Frænde - inmende Hooold da kæft ..

Lidt ekstrem form for markedsføring, og nok lidt svært at tage seriøst.. Men mon ikke lortet virker ?.
Det ligner lidt ''The American Dream''..

Har lige set lidt af hans film.. for at være helt ærlig, sys jeg bare han er pisse sjov. hehe..

Ja, det har da en vis underholdningsværdi - og prislejet er jo tilpas lavt til at det er fristende lige at se hvad han dog tjener pengene på (naturligvis hans oplysninger til 9.95$).

På alle mulige måder trænger han jo igennem - der findes jo i hundredevis af samme type websites, hvor man for et eller andet beløb kan få at vide hvordan man får succes på nettet og laver boksen.

Lad mig vide hvis der er nogen her på Amino der har købt hans sager...

MVH

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)