Men med en logisk tankegang kan man jo vide at amino ville tabe alt for mange penge på det....
Nej kan man slet ikke, udover dem der tager til AminoTastic, vil de også sælge flere Plus da dem der ikke kan komme (af en eller anden grund) kan se den online, så de vil tværtimod sælge mere.
- Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Rigtige iværksætter ville gerne betale 300 kr for at møde og netværke med andre iværksættere og se fordrag live med martin thomas og de andre. Tro mig de får ingen problemer med at sælge AminoTastic biletterne..
Det burde du som iværksætter vide.
- Emil
Rigtige iværksætter ville gerne betale 300 kr for at møde og netværke med andre iværksættere og se fordrag live med martin thomas og de andre. Tro mig de får ingen problemer med at sælge AminoTastic biletterne..
Seriøst nej det er ikke noget jeg er interesseret i, om så det var gratis... og er sikker på andre personer har det på samme måde..
Seriøst nej det er ikke noget jeg er interesseret i, om så det var gratis... og er sikker på andre personer har det på samme måde..
What? Du kan umuglig være seriøs iværksætter, hvis du ikke går ind for at netværke med andre mennesker.
What? Du kan umuglig være seriøs iværksætter, hvis du ikke går ind for at netværke med andre mennesker.
Hej Emil
Problemet er ikke at netværke. Men problemet er med hvem.
Jeg har samarbejdsparter, jeg har kunder. Og desværre er der intet af dem her på amino. Og derfor vil sådan noget som Aminotastic ikke sige mig noget.
/Kenneth
Derfor kan du altid få nye og gode ideer til din forretning med deres fordrag. Til AminoTastic kommer der mange iværksættere alle med en masse gode ideer, og måske en masse gode ideer til din forretning, man skal lære at dele, snakke og lære.
- Emil