Jeg får løbende spørgsmål om hvad Affiliate Marketing er, hvordan du kommer i gang med Google Adsense osv, og jeg ender altid med at sende de samme links til gode grundlæggende ressourcer, som jeg anbefaler at du starter med at læse for at få overblikket.
Her kommer de så, og min plan er fremover at linke til denne tråd, når der bliver spurgt til et gundlæggende overblik.
Affiliate Marketing forklaret som infografik (engelsk)
How to build an affiliate niche site 1, 2, 3 og 4 (engelsk)
Antphilosophys artikelserie om at tjene penge online 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 og 13 (dansk)
Spørgsmål samt links til andre gode grundlæggende guides til Affiliate og Adsense er velkomne! :-)
Mvh Anders Saugstrup
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Genialt Anders! Tak skal du have! Kan også anbefale bloggen smartpassiveincome.com - der kan man også se hvor meget en affiliate fyren tjener per måned - og det er ikke små penge.
Genialt Anders! Tak skal du have! Kan også anbefale bloggen smartpassiveincome.com - der kan man også se hvor meget en affiliate fyren tjener per måned - og det er ikke små penge.
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.