Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt feedback vil være rart

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg har lavet en lille hjemmeside, som skal fungere som en debat side om penge og økonomi. Siden er ikke helt færdig endnu - men det kunne være rart med nogle feedback! Hvad i synes om designet, brugervenligheden mv.

Hjemmesiden hedder www.pengeblad.dk.

Glæder mig til at se jeres svar, og forsat god dag til jer alle :-)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:35

Hey mester

Hvad blev der af Autitor? :P

Nå til sagen.. Tja er ikke for vild med design men ellers er siden super god :-)

Står og mangler et forum til en kommende side, hvilket plugin bruger du?

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 17:37

Hej,

Jeg syntes generalt, at det er en pæn side, men du har inde under forum glemt at rette noget at teksten fra dit wp forum plugin til dansk og det gør siden en smule utroværdig.

På forsiden har du lagt et kæmpe billed ind og det gør at siden bliver langsom til at loade.

Hvis du vil skrive til mig hvilket forum plugin du bruger kan jeg evt. sende dig en oversættelse eftersom jeg har afprøvet en hel del forskellige.

Mvh,
Jonathan stoker 

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:41

mangler katarogier på siden om jeres emmer

Hvordan opretter man sig

mangler jeres betingelser når man opretter sig

logo hvad siden mangler der

mangler hel vejen igennem indhold hvad vil i med siden, der skal bare være lidt gang i den , på en anden facon for det sker bare ikke af sig selv vis man ikke kan se noget på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 17:44

Hej Iværksættergen og Jonathan!

Mange tak for jeres svar!

Ja, jeg ved det ikke helt. Har ikke haft så meget tid til at kigge på den for den seneste, så derfor den ikke er oppe og kører. Håber jeg kan få den op og kører igen når jeg får lidt mere tid! :-)

Jamen bruger et plugin der hedder Tal.ki - men synes ikke at det er specielt godt (og som jeg ved, findes der vist ikke en oversættelse af det), men har ikke kunne finde noget der er bedre.

Kender du Jonathan til et godt forum plug-in?

Ja okay, vil overveje at ændrer forsidens design.

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:51

PengeBlad.dk:

Hej Iværksættergen og Jonathan!

Mange tak for jeres svar!

Ja, jeg ved det ikke helt. Har ikke haft så meget tid til at kigge på den for den seneste, så derfor den ikke er oppe og kører. Håber jeg kan få den op og kører igen når jeg får lidt mere tid! :-)

Jamen bruger et plugin der hedder Tal.ki - men synes ikke at det er specielt godt (og som jeg ved, findes der vist ikke en oversættelse af det), men har ikke kunne finde noget der er bedre.

Ja okay, vil overveje at ændrer forsidens design.

Kan jeg godt forstå jeg har i lang tid ledt efter et Forum Plugin og kan ikke finde et ordenligt et, ikke engang et betalt et..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 17:51

PengeBlad.dk:

Kender desværre ikke Tal.ki, men hvis du kan installere et andet vil jeg råde dig til at bruge bbpress det er nemt at ændre i og så fungere det bare :)

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:04
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nydelig site, klassisk Wordpress-template. Jeg mangler en value proposition, når jeg lander på forsiden. Hvad skal jeg her? What's in it for me? 

"Danmarks bedste forum om penge og privatøkonomi"-teaseren mangler noget showing isf. telling.

Share-knapperne synes jeg virker lidt påklistrerede / out of context-agtige, både på forsiden og i forumsektionen.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:15

PengeBlad.dk:

Hej alle!

Jeg har lavet en lille hjemmeside, som skal fungere som en debat side om penge og økonomi. Siden er ikke helt færdig endnu - men det kunne være rart med nogle feedback! Hvad i synes om designet, brugervenligheden mv.

Hjemmesiden hedder www.pengeblad.dk.

Glæder mig til at se jeres svar, og forsat god dag til jer alle :-)

I have made you some Honest feedback it cool that you are useing Pagelines Platform Pro

For Imediaman, the forum plugin is standard and comes with this theme, It is called bbpress.

All in all very standard....

Here is my feedback http://screencast.com/t/IZtTCfb4yO

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)