Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hér er idéen til din nye affiliate / adsense succes .

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Hej Anders,

Rigtig godt indlæg. Jeg vil gerne dele et par af mine erfaringer. 

1 ) De giver 250 kr pr salg. Det er nok udregnet udfra et eller andet gns. af hvad de tjener pr. ordre. Hvis du begynder at fokusere meget på et bestemt produkt, så vi du rykke ved den beregning (såfremt du får succes) med det. Hvis de begynder at beregne udfra de ordre du giver via en niche, hvor de ikke tjener særlig meget kan du risikere at få en lavere afregning, eller helt at blive udelukket fra programmet.

Hej Casper

Du har helt ret i at det kan gå begge veje med udviklingen i provision, men min erfaring er nu, at det oftest går den rigtige vej efterhånden som man skaber mere og mere salg i en niche. 

Casper Schneidereit:

2 ) Du vil sandsynligvis komme i konkurrence med webshoppen. Enten synes de det er fedt nok, da de er endnu bredere repræsenteret i Google, ellers stopper de samarbejdet, da de mener du egentlig blot er et fordyrende mellemled - og "stjæler" den trafik du havde før.

Risikoen for at løbe ind i disse to problemstillinger er størst når det er virkelig små områder du arbejder med. 

Ja ingen tvivl om at en døre-affiliate kan og vil skubbe webshoppen, dens konkurrenter og alle andre langt ned på søgeresultatsiden i Google.

Den gode nyhed for den som gør det er, at når først man har placeringen, trafikken og de købeklare besøgende, så er det altid muligt at lave nye aftaler med leverandører (med mindre nichen er ekstremt lille, som du så rigtigt skriver)

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt indlæg.
- Jeg har allerede en niche hjemmeside uden nogle konkurerene affiliate sider.

Og jeg mener sagtens sådan en side vil kunne indbringe en god del.

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Rosenlund:

Super fedt indlæg.
- Jeg har allerede en niche hjemmeside uden nogle konkurerene affiliate sider.

Og jeg mener sagtens sådan en side vil kunne indbringe en god del.

Fedt, er det så lykkedes dig at komme godt frem i Google i nichen? Og er der fornuftige affiliateaftaler for nichen allerede eller er det noget du skal ud at oparbejde selv hen ad vejen?

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Blot lidt rosende ord...

@ Anders: Super fed video som virkelig er med til at få øjnene op, når man har siddet og stirret sig blind på lån, forsikringer, telefoner og andet ævl i lang tid.

@ Casper: Kanon med lidt sparring fra en der har været hele vejen rundt (ikke at Anders ikke har det...)

Vh. Peter

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Mads Rosenlund:

Super fedt indlæg.
- Jeg har allerede en niche hjemmeside uden nogle konkurerene affiliate sider.

Og jeg mener sagtens sådan en side vil kunne indbringe en god del.

Fedt, er det så lykkedes dig at komme godt frem i Google i nichen? Og er der fornuftige affiliateaftaler for nichen allerede eller er det noget du skal ud at oparbejde selv hen ad vejen?

Mvh Anders

Ja der er fornuftige affiliate aftaler. Man kan altid diskutere om provisionen eller salget pr. Lead er fornuftigt i forhold til salgsprisen som er relativt høj. Men jo der er gode aftaler og ingen konkurrence. :)

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Super video. Kunne godt finde på at sætte mig ned på tasterne og begynde på en døre shop.. Burde ikke tage for lang tid .. :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:
Du har helt ret i at det kan gå begge veje med udviklingen i provision, men min erfaring er nu, at det oftest går den rigtige vej efterhånden som man skaber mere og mere salg i en niche. 

Ja, det er nu også generelt min f.eks. på de mere traditionelle mobil- og lånekampagner. Nogle køre jo ligefrem med segmenter, alt efter hvor meget du levere. Hvis jeg skal hive et konkret eksempel frem så leverede jeg en række salg , hvor kunderne kom fra meget specifikke søgeord. Men lige nøjagtig det som kunderne købte når de kom via de søgeord, var der meget lav indtjening på, og derfor var en stor del af mine ordre underskudsgivende for virksomheden bag. Lige i det tilfælde her, gik jeg 25% ned i afregning.

Synes i øvrigt en side som døre vil være en fin ide :-).

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:
Super video. Kunne godt finde på at sætte mig ned på tasterne og begynde på en døre shop.. Burde ikke tage for lang tid .. :-)

Lyder godt! Håber du får succes med hjemmesiden, hvis du vælger at gå i gang! 

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

IværksætterGen:
Super video. Kunne godt finde på at sætte mig ned på tasterne og begynde på en døre shop.. Burde ikke tage for lang tid .. :-)

Lyder godt! Håber du får succes med hjemmesiden, hvis du vælger at gå i gang! 

Ja og skriv også gerne her i tråden om din fremgang, hvis du vælger at gå i gang (og hvis ikke det er for meget at forlange!).

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Super video Anders! God stil at du gider bruge tid på det Yes

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)