Jeg vil nu også gerne lige blande mig i denne debat.
Jeg synes som sådan det er fair nok at PLUS medlemmer skal have visse fordele, men lige når det handler om at handle projekter i forum, så synes jeg det er underligt at hvis man f.eks. sætter sit projekt til salg på virksomhedsbørsen og betaler for det, at man så ikke også får mulighed for og poste dette i forum, ligesom plus medlemmer kan gøre uden og ligge sin salgs annonce på virksomhedsbørsen og dermed spare den udgift. Det er ikke ligeligt fordelt i min hjerne :)
DEt jeg har betalt for en guld annonce 60 dage kunne jeg have brugt på 12 måneder som PLUS, og så kunne jeg jo bare gentagne gange poste mit projekt der er til salg over 12 måneder, for samme pris som 60 dage på virksomhedsbørsen, og tilmed sikkert også ramme flere potentielle interesseret.
Synes godt man lige kunne tage dette op internt hos Amino og se om det er noget man kunne gøre noget ved - her mener jeg selvfølgelig om det er teknisk muligt.
Mere hvis, det alligevel ikke bliver solgt! Synes jeg det er spild af penge!
Mvh Lasse
Nu har du jo forsøgt at sælge noget igennem 1 år mindst... og jeg har også tilbudt dig penge dengang for dit domæne. Hvad får dig til at tro du ville få det solgt nu?
Har du halveret prisen eller forstået at folk der vil have domæner ikke har brug for visitkort/creditcard holdere m.m. ?
Nogle gange kan det godt betale sig at slå til selvom man ikke mener man opnår det man vil, da man senere måske finder ud af at prisen falder, det kan også gå den anden vej, men nu koster det dig 99 for at komme videre med salget her.