Correct me if I am wrong, men en god placering på Google handler ligeså meget om linkpopularitet som så mange andre faktorer - eller er det helt forkert antaget? Mit tankespind går på om følgende i praksis - altså på Googles søgeresultatet - vil have et resultat: Lad os antage at en stor gruppe individuelle personer (lad os bare sige 200) har hver deres blog - og disse 200 er koblet sammen således at de hver især hele tiden kaster præ-fabrikerede indlæg ind i deres blog, således de i disse indlæg linker til de øvrige i netværket... ikke til 200 i samme indlæg selvfølgelig, men enkeltstående indlæg eller indlæg med link til eks. 5 eller 8 - det kan være saglige indlæg, altså indlæg der har en relevans til det de linker til.... Eks; "Jeg læste just en spændende SEO artikel på Amino hvor Thorborg fortælle om ideen bag en ny bla-bla!" - hvor SEO linker til en web, Amino til en anden og Thorborg til den tredje.... Bottomline er at det jo sikkert allerede foregår - men mit spørgsmål er blot: Vil det have en effekt? MVH |
Tankespind - linkpopularitet
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Nej, det handler MEGET mere om linkpopularitet end nogen som helst anden enkelstående faktor! Organiserede linknetværk af den type du beskriver har som regel en meget kort levetid. Derduover vil de sjældent i sig selv have den effekt du er ude efter, da der ikke er spredning og relevans nok den type links. |
So much for det tankespind... tænkte nu nok at det ikke var så enkelt alligevel ;-) Tak for inputtet, Mikkel! MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)