Hej! Jeg er ny her på siden og jeg kunne meget godt bruge lidt vejledning. Jeg står over for at skulle opstarte min første virksomhed, som er en webshop med cykelrelaterede dele (importeret fra Kina). Selve webshoppen regner jeg med skal laves på OsCommerce-basis, men jeg er i tvivl om alt det med domæner, webhoteller og hvad der ellers er.. Jeg skal vel købe et domæne som det allerførste - men hvor? Jeg kan se at der er mange udbydere, men de fleste tilbyder en form for abonnoment med webhotel, men jeg er ikke klar over hvad jeg rent teknisk har behov for. Hjemmesiden får jeg en IT-kyndig til at opsætte. Den skal som sagt indeholde min webshop, hvor vareudvalget vil være relativ beskedent i starten. Der skal være billeder og tekst på siden - hvor meget plads tror i jeg vil få brug for? Jeg skal desuden have Dankort-betaling på siden. Jeg går ud fra, at det er billigst at købe dette direkte fra NETS? Ja, det er nok meget basalt det jeg spørger om, men jeg er helt grøn. Håber i kan guide mig i den rigtige retning, så jeg kan få det op at køre. |
Hej
Du skal have fat i en betalingsgateway (kan anbefale ePay) også skal du have din shop hostet et sted, derudover skal du have købt domæne.
Hvis jeg var dig ville jeg droppe osCommerce også søge lidt mere mod en Magento shop løsning :-)
Du kan evt. tilføje min skype:
emilkroer så vil jeg med glæde guide dig igennem junglen af webshop løsninger mv. havde selv samme problem da jeg startede i sin tid :)