Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du erfaring med en bio pejs?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er ved at renovere vort køkken, og jeg har forelsket mig lidt i de biopejse man kan bygge ind i væggen. Men nu er spørgsmålet om de er lige så fantastisk som det ser ud? Big Smile

Er der nogen herind der ved om de er lette at holde rene? lugtfri? "dyre" i drift?

 

Kh

Sanne

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Mar 10
Indlæg ialt: 84
Fra  CC-Trading Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanne

De er forholdsvis lette at holde rene. Dog skal/bør de nogle gange rengøres med en svamp. En biopejs sviner ikke meget sammenlignet med en almindelig pejs.

Dyre drift? Vi plejer at sige kr. 10 i timen (forbrug af bioethanol), når vi sælger vores biopejse. Du kan få bioethanol i mange forskellige priser/kvaliteter.

Ang. luftfri - det hænger sammen med ovenstående vedr. bioethanol. Du kan købe dig noget meget billigt bioethanol, hvor lugten er meget tydelig. Når en biopejs antændes vil det altid kunne lugtes, at den er tændt - især når man kommer ude fra og ind i rummet. Det anbefales, at der luftes ud.

Mvh. Christoffer

www.cc-trading.dk

Danmarks billigste leverandør af overvågning til private, virksomheder og det offentlige.

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 28
Fra  Bioburn.dk - Kvalitets biopejse Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanne,

Jeg sælger selv biopejse og har kun gode erfaringer med dem, de er rigtig nemme at holde rene idet de kun soder der hvor flammen rører, og så er det altså bare super hyggeligt. Vi har et showroom i søborg, og jeg vil da gerne vise dig et par af vores modeller og forklare dig nærmere om de muligheder der er for at bygge dem ind i en væg.

Biopejsene lugter ikke, de hæver dog temperaturen så kommer man udefra og ind i rummet kan det godt være man føler at der dufter anderledes, men det er nu mest pga. varmen:) 

Husk at pris og kvalitet går hånd i hånd, og jeg kan kun anbefale dig at vælge et produkt der er testet og godkendt - og at du handler i en butik, så er du bedst sikret i form af at produktet er iorden!

Du er også velkommen til at sende mig en email på mikkel@bioburn.dk med nærmere spørgsmål,

Vh. Mikkel

Vil du gerne have mere relevant trafik? Så læs min blog om content marketing.

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanne


De er relativ lette at holde, hvis det er en biopejs, du har forelsket dig i, findes der jo mange forskellige modeller, jeg har selv købt en igennem www.biopejs.com jeg er rigtig godt tilfreds med.

Det er vigtigt at købe bioethanol i en god kvalitet, da det er mere rent og derfor vil forbrændingen af det også være renere.

Et andet alternativ er gaspejse, som kører i et helt lukket system, det betyder at der slet ikke er nogen udledning af affaldsstoffer.

Der kan forekomme en smule ved biopejse, hvis der dog er fornuftigt ventileret og bioethanolen er af en god kvalitet er dette ikke noget problem.

Med venlig hilsen

Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres svar! - Det var jo positivt Yes

Kh

Sanne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)