Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamecykler til salg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil have noget mere motion, i mens du driver din forretning, så kunne følgende måske være interessant at byde på http://www.konkurser.dk/so/s862.pdf :-)

( det er ikke mig der sælger)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold kæft man konceptet er jo genialt!

Er der nogle der ved om der er nogle regler for disse cykler? Må de benyttes uden tilladelse. Og må man parkere dem og lade dem stå, med reklamer?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender ikke reglerne. Men har selv fået en ligende tilladelse (Guldborgsund Kommune). 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at reglerne er meget forskellige på "stadepladser" og reklamepladser. Stadepladser er der oftest fastsat X antal for i specielt bymidten, af kommunens Teknik- og miljøafdeling. (Jeg går udfra din godkendelse er derfra?) 

Men at reklamere MENER jeg har andre regler, der skal vidst nok også tages hensyn til trafiksikkerheden.

Det skulle i hvert fald ikke undre mig, når der findes regler for noget så "småligt" som A-skilte. Men det kunne være at der var et "frihjul" når det nu er tale om cykler 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Sjovt at du poster dette. JEg har faktisk overvejet at importere sådanne cykler og andre reklame-medier som fx disse:

 

 

 

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)