Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra USA, salg til DK, NO, SE og FI

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

ShopUSA:

Se vores beregner på forsiden af vores hjemmeside, den viser altid den totale pris på fragt, told og moms inden du handler.

Du kan se mere om os på www.ShopUSA.dk , kontakt også gerne vores kundeservice.

Snyder i med den danske moms ?? 

Efter at have prøvet Jeres prisberegner undre det mig meget hvordan i kan beregne en lavere moms end normalt ??

hvordan kan Jeres samlede  "fragt, told og moms" beløb være mindre end hvad der under nomale omstændigheder skal betales  af danske moms (25 % ) for import varen

Et eksempel på jeres beregning    

eksempel 1)

Pris i USD (FOB): Beregn pris

Fragt, told og moms: 614 DKK

Total omkostning:3.309 DKK

Eksempel 1

Den korrekte beregnet dansk moms

500 USD X 5,40 = 2700 DKK

Moms 0,25 x 2700 DKK  =   675,00 DKK i moms

Eksempel 2)

Pris i USD (FOB): Beregn pris

Fragt, told og moms: 1.627 DKK

Total omkostning:9.712 DKK

Eksempel 2)

den korrekte beregnet dansk moms

1500 USD X 5,40 = 8100 DKK

Moms 0,25 x 8100 DKK  =   2.025 DKK i moms

Mvh

Ravn

Fra Københavvn
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 43
Fra  SHOPUSA.com Skrevet kl. 14:22

Hej Ravn ,

Vi kan ikke helt forstå dit postulat !

Oplys venligst hvilke varer det drejer sig om ?

Vi har tidligere opfordret dig til at henvende dig til vores kundeservice, som gerne vil være dig behjælpelig med alle oplysninger i forbindelse med fragt af varer fra USA til Danmark, Sverige og Norge.

Kontakt os defor venligst på vores kundeservice.

Med venlig hilsen

ShopUSA

tlf. nr 70 34 50 36 Dagligt 10-15

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 14:39

ShopUSA:

Hej Ravn ,

Vi kan ikke helt forstå dit postulat !

Det burde da være helt klart udfra de regne eksempler jeg kommer med , de er beregnet med Jeres egen pris beregner !  hvad er det du ikke forstår ved mit postulat ??

Svar mig nu på hvorfor jeres samlede pris på moms, fragt og told er mindre end den faktiske danske moms (25 %)

Jeg har tidligere stillet dig spørgsmål mht. fortoldning men dem ville du åbenbart ikke svare på her på Amino .... hvilket jo kan undre!

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 15:18

Ravn har ret - vælger man varegruppen Coinoffer, Victorias Secret og sætter vareprisen til 500 USD, bliver fragt, told og moms udregnet til 30 kr, og det er ihvert fald forkert.

Det samme gælder omformere 110 - 220 V - her bliver fragt, told og moms beregnet til 100 kr, ved køb for 500 USD, og det er også forkert.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 19:48

ShopUSA 

Det virker da meget mærkeligt og rimeligt useriøst at i ikke en gang gider svare på nogle kritiske spøgsmål om Jeres foretningsmetoder ??? 

Mvh

Ravn

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:43

Ravn:

ShopUSA 

Det virker da meget mærkeligt og rimeligt useriøst at i ikke en gang gider svare på nogle kritiske spøgsmål om Jeres foretningsmetoder ??? 

Ja sgu! lad os få lidt info...

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 21:25

SHOP USA

Nu er Jeres tavshed efterhånden ved at være ret så pinlig ..... da I ikke gider svare må jeg ihvertfald antage at i ikke har rent mel i posen !!!

Mvh

Ravn

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:16

Ravn:
Nu er Jeres tavshed efterhånden ved at være ret så pinlig ..... da I ikke gider svare må jeg ihvertfald antage at i ikke har rent mel i posen !!!

Tja SHOP USA, så kan jeres produkt jo være nok så spændende, hvis i er ligeglade med kritik eller ikke kan/vil svare på den.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)