Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom søger praktikplads medio jan. 2012

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er i gang med at uddanne mig som markedsføringsøkonom på Erhvervsakademi Dania i Viborg. I den forbindelse skal jeg i praktik i 3 måneder i en virksomhed indenfor mit område. Som afslutning på uddannelsen skal jeg skrive en hovedopgave, som eventuelt kunne omhandle praktikvirksomheden.

Praktikken er ulønnet.

Arbejdsopgaverne i praktikken kan variere meget. Mine fag er: international markedsføring og salg, økonomi, kommunikation, organisation og ledelse. Som valgfag har jeg intern og ekstern kommunikation hvor jeg bl.a. har arbejdet med adobe Indesign.

Lidt om mig:

Jeg er 21 år.

Jeg bor ca. 20 km. fra Viborg og Silkeborg, så et praktiksted enten i Viborg, Silkeborg eller omegnene af disse ville være fint. 

I fritiden arbejder jeg i Bilka og har gjort det de sidste 4 år.

Jeg er meget interesseret i at lære nye ting.

Skriv endelig til mig for at høre nærmere.

Mvh. Louise

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 23:29

Undskyld jeg lige blander mig. Kan desværre ikke tilbyde dig en praktikplads, men det ville måske være en god idé at skrive lidt omkring, netop hvad du kan løse af opgaver for virksomheden!

Jeg har ikke forstand på markedsføringsøkonom studiet, men ville da mene du/i burde være eksperter i at lave markedsføringsplaner :)

God jagt.

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Tilmeldt 4. Sep 11
Skrevet kl. 18:02

Tak for det gode råd. Det gør ikke noget du blander dig - det er altid rart at få nogle input fra andre :)

Tilmeldt 4. Sep 11
Skrevet kl. 18:16

Praktikkens primære formål er, at jeg får et indblik i virksomhedens daglige arbejdsgange og processer. Derved kunne arbejdsopgaverne f.eks. være:

- Deltagelse ved diverse møder
- Planlægning og deltagelse på messer
- Planlægning af events
- Udarbejdelse af brochurer og andet salgsmateriale
- Planlægge kampagner
- Udarbejdelse af markedsanalyse og konkurrentanalyse
- Diverse salgsarbejde

Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:17

Hej Louise

Vi har i Dansk Supermarked netop lagt 15 praktikforløb for markedsføringsøkonom-studerende på vores hjemmeside www.dsg.dk under sektionen job og karriere. Opslaget hedder Markedsføringsøkonompraktikant. Praktikforløbene handler alle om markedsføring, indkøb mv. Fysisk er vi placeret i Århus området. Hvis det har interesse vil vi meget gerne høre fra dig.

Mvh

Christian Amstrup - HR-partner

Dansk Supermarked 

https://ssl1.peoplexs.com/Peoplexs22/CandidatesPortalNoLogin/Vacancy.cfm?PortalID=2035&VacatureID=170006&BedrijfID=0

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)