Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

122 fakturaer på én måned

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Så slog vi vores egen rekord i MediaMouse omkring antallet af fakturaer udskrevet på én måned .

Fra den 1/3 til 1/4 har vi kørt 122 fakturaer - det ca. 40% mere end samme periode sidste år. Omsætningen kan jeg ikke komme nærmere ind på, men den er ikke mindre end forrige år .

Den gamle rekord var 94 og blev sat i juli måned sidste år.

Der er flere grunde til at antallet er steget, men de primære grunde ligger i at lavine-effekten om glade kunder som henviser andre potentielt nye kunder er godt kørende. Til det kan jeg bare sige "Hvad sagde jeg?" til de mange kolleger i branchen som vil påstå at prisen er den altafgørende konkurrenceparameter i forhold til mere bløde værdier som kundepleje og service. At vi ikke er de billigste i branchen er noget som vi ikke ligefrem går og holder for os selv - det er ikke nogen hemmelighed og de fleste som kender MediaMouse ved det. Men omvendt så ved disse også hvad man betale for og hvorfor produktionerne netop koster det de gør. Og det er der flere kunder som efterhånden er begyndt at vise interesse for i stedet for blot at kigger på priserne.

Endvidere er brandingen af MediaMouse begyndt at slå igennem i sammenhæng med ovenstående. Og lige præcis det med branding har Amino haft en stor indvirkning på. Streetcredit er ikke noget som man selv kan opbygge 100% - Det er noget som andre skal give en.
Og det skal I alle have en stor tak for !! 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:57
Det var så lidt Jesper ;) Ej stort tillykke med jeres nye rekord, det kan være i nu er blevet helt bange for at åbne jeres hjemmeside som har været lang tid undervejs, hva nu hvis i slet ikke kan følge med den kundestrøm det giver.
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:10
Stort tillykke til dig Jesper...

Dato: 05-04-2007 15:56:30
Forfatter: Martin Tygsen
...det kan være i nu er blevet helt bange for at åbne jeres hjemmeside som har været lang tid undervejs, hva nu hvis i slet ikke kan følge med den kundestrøm det giver.

For at være helt ærlig, så tror jeg ikke helt på det med den nye hjemmeside. Det er nok snarere en omgang seriøs viral markedsføring at han bliver ved at snakke om den og at vi bliver ved med at kigge efter og spørge til den

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Birkerød
Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:44
Tillykke herfra.

Godt gået Jesper, jeg har også anbefalet dig til alle vi kender.

Jeg glæder mig til at se vores nye skilt, klistermærker, parasol og visitkort som du er igang med at producere til os.

Mvh

Anna Kjærulff - Fotograf - http://stjernestudiet.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:57
Dato: 05-04-2007 15:48:08 Forfatter:Jesper Norbøll

Så slog vi vores egen rekord i MediaMouse omkring antallet af fakturaer udskrevet på én måned .

Fra den 1/3 til 1/4 har vi kørt 122 fakturaer - det ca. 40% mere end samme periode sidste år. Omsætningen kan jeg ikke komme nærmere ind på, men den er ikke mindre end forrige år .

Lad os nu antage at de 122 fakturaer alene omhandlede din proffe visitkort - og alene pakker med 250 stk i (og super tak for prøverne på dine "finske" visitkort, Norbøll!) - så ville regnestykket jo være en minimum-omsætning på 122 x 500 x 1.25 (momsen..) ;-)

Så selvom du ikke nærmere kommer ind på omsætningen - så kan jeg da godt regne ud du ikke går for lud og koldt vand ;-)

Way to go, Jesper - fuld fart frem - kan du mønstre samme fremgang næste år i forhold til 2005-2006, så er du på rette spor ;-)

GO´ PÅSKE!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 12:50
Hvor godt. Super stort tillykke herfra
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)