Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom søger ulønnet praktikplads

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg er 21 år og læser til markedsføringsøkonom på Niels Brock. Som led i min uddannelse, søger jeg en praktikplads med start i Jan/feb 2012. Praktikforløbet strækker sig over 3 mdr og er ulønnet.

Jeg afslutter min praktik med en hovedopgave som tager udgangspunkt i en given problemstilling i virksomheden.

Fagsøjler er: Markedsføring, kommunikation, organisation, logistik, erhvervsret, statistik og driftøkonomi. 

Jeg søger nogle praktiske udfordringer i henhold til de faglige redskaber jeg allerede har. Der er ingen faste opgaver i forbindelse med praktikforløbet, så dem kan vi udarbejde i fællesskab.

Jeg bor i Indrekøbenhavn. 

Lidt om mig: Som person er jeg meget ansvarsbevidst, målrettet og viljestærk. Jeg arbejder meget grundigt, men har dog i sinde at have flere bolde i luften på en gang, uden af miste overblikket. Jeg har megen erfaring med hensyn til ansvar, drift og salg fra tidligere arbejde som områdeansvarlig i elektronikafdelingen i Bilka One Stop.  

Ydermere kunne et studiejob før praktikperioden være en mulighed, for at lære lidt om virksomheden. 

Skriv endelig hvis det har fanget din interesse. 

Venlig hilsen,

Sofie Tidemand 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)