Hej alle på Amino. Jeg er nyt medlem her på siden, og vil blot sig hej til alle.
I maj i år åbnede jeg min egen forretning i København, efter at have været lønslave i 15 år. Alle årene med fornemmelsen at der skulle ske noget andet arbejdsmæssigt, og at jeg burde få noget mere ud af mig selv.
Derfor åbnede jeg www.sport-massage.dk der tilbyder massage og behandling af sportsskader. Jeg har nærmest lige siden været glad, lykklig og tilfreds, selvfølgeligt med en efterslæb af lange arbejdsdage, blindgyder og alt det andet man skal slås med når man er egen herre.
Det er supermotiverende at se programmet Springet på DR, se de fighterviljer, genkende ens egne fejl, men også lytte til de gode råd og vink med vognstænger som vores succesrige "iværksætterforbilleder".
At finde Amino.dk har været som lidt af en åbenbaring, og jeg kan virkeligt godt bruge jeres erfaringer m.m.
Jeg vil blot slutte denne lille mail af med et stort respekt og skulderklap til alle jer der tør og gider at sparke virksomheder igang, og som tror på det. "winners never quit, and quiters never win"
Alle medlemmer af Amino.dk tilbydes 15% rabat på massage og behandling hos www.sport-massage.dk
|
Nyt medlem - Lykkelig over at blive egen herre :-)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)