Men Robinsonlisten kan man købe sig til, ikke? Det var vores IT-mand, som fortalte mig om den...på et tidspunkt, hvor jeg var i gang med den helt store markedsføringskampagne for Peter-Revisor (manden min)... Det er flere år siden...men jeg havde netop fået sendt brev ud til en navngiven person, som havde firma på sin privatadresse... Og hans kone truede mig med bål og brand...men det blev heldigvis ikke til mere... Det kan sagtens være, at jeg har fået galt i halsen, at Robinsonlisten kun omhandler erhvervsdrivende... Men fakta er, sagde vores IT-mand, at jeg faktisk skulle checke med listen...inden jeg sendte noget ud... Netop for ikke at få en sag på halsen... David...jeg har skam sendt både halspastiller og Dumle ud til potentielle kunder...om ikke andet så kan man da få sig en godbid...og smide resten ud, sagde en af modtagerne...men han blev nu alligevel nysgerrig - og ringede op for at høre mere ![]() |
Offtopic: Milla, måske forveksler jeg dig egentlig med en anden - jeg købte nogle bægre chokolade, som kan smeltes; chokoladefondu - hmm.. Der fik jeg ihvertfald nogle skumnisser med i pakken.
Anyway - det er dejligt at få noget mere med - en god overraskelse :)
Og, any-anyway - så kan man nok i de fleste tilfælde godt tillade sig at sende en email eller ringe op til en potentiel ny samarbejdspartner. Grunden til at loven findes er, at man kan slå ned på dem der gør sådannoget systematisk.