Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Provisions løn

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan man regne med som aflønning, hvis man arbejder som salgsagent for en virksomhed, hvor man selv afholder rejseomkostninger i DK.

Er der nogen der har erfaring.

Mvh

Hilbert

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47185
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:33

afhænger ganske meget af branche og erfaring og om det er soloagentur - altså arbejder ikke for andre, men løst slag på tasken - 30-45.000 kr om måneden i løn hvilket = 30-45 + det som du skal lægge for rejseomkostninger i Danmark netto

vh

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Skrevet kl. 21:38

hej

tak for svaret

det er et salgsjob for et udenlandsk firma indenfor beklædnings branchen.

jobbet er på den provision, og sælger skal afholde rejseomkost. i dk selv

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:56

HDam:

det er et salgsjob for et udenlandsk firma indenfor beklædnings branchen.

jobbet er på den provision, og sælger skal afholde rejseomkost. i dk selv

så fastholder jeg 30 til 45 t + omkostningerne hvis det er soloagentur. Sælger du for andre, er det en anden sag, for så kan det være alt fra 1 til 99% af tiden du bruger på den omtalte tøjmand

vh

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Skrevet kl. 15:12

endnu engang tak for interessen.

måske har jeg ikke udtrykt mig klart nok, lønnen bliver afregnet med en % sats af salget, mit spørgsmål gå så på hvad jeg kan forlange / forvente som en % sats, da jeg selv skal afholde kørsel omkostninger.

Det er et salgsjob i tekstil branchen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:56

HDam: