Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo - Mange links fra en side

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Giver det bedre SEO hvis ens link dukker op på mange sider på et site?

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 17:36
Hvis hvert link er til en ny landingpage, og ny anker text, sä giver det bedre seo, end bare et enkelt link.
Men har du 20.000 links fra eet domäne, med ens anker tekst og landingpage giver det ikke alverden, samt kan väre lidt uheldigt for din linkprofil.

Men vent og se om en af eksperterne har nogle gyldne guldkorn. :)

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 01:36
Det spørgsmål du skal stille dig selv er vel nærmere om det ser "naturligt ud" i forhold til Google ?

Er det normalt at et site linker fra alle sine sider til et andet site - uden at de har fået betaling for det eller har en økonomisk interesse i dette?.

Har det noget at sige om alle linksene er i bunden af siden eller om de indgår i en relateret tekst - og hvad hvis de peger til forskellige undersider?

Fedt svar ikke? Jeg har lige læst noget langhåret om hvordan man opbygger et forum community og en terori er at man ikke skal svare på spørgsmål men bare stille et andet spørgsmål... egentligt slet ikke så dum en tanke.

Så hvad synes du er "naturligt"  ?    :-)

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 09:15
Dato: 05-04-2007 01:35:31 Forfatter: Jan

Er det normalt at et site linker fra alle sine sider til et andet site - uden at de har fået betaling for det eller har en økonomisk interesse i dette?.

Det tror jeg faktisk ikke Google kan se alligevel  Så er de ihvertfald bedre end jeg går og tror...

Problemet med at linke til nøjagtig samme side flere gange fra samme side gør at linket mister værdi, fordi alle udgående links, fra den side der linkes fra, mister værdi... Og din side modtager i virkliheden kun et. Så vi har en side der deler 50 links ud, som alle går til dit side. Det giver mindre værdim for hver link. Din side modtager kun et link, da det er samme side der linker... Sjovt, ikk''?

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)