Indrømmet- jeg er her under dæknavn i dag ;) I gode Aminoer har hjulpet mig rigtigt meget gennem tiderne med alverdens spørgsmål. Så mon ikke også, at I alle kan give lidt input til følgende ? jeg har igennem lang tid drevet en lille e-business ved siden af mit højtbetalte akademikerjob (jeg er læge) Imidlertid kunne jeg rigtigt godt tænke mig at skaffe mig af med dette job og leve det søde fuldtids-iværksætterliv. jeg kommer i høj grad til at bruge min faglighed også i min iværksætterkarriere og jeg har et kæmpe netværk. Vores personlige økonomi kan godt bære, at jeg et enkelt år ikke tjener ret meget, men på sigt så skal jeg meget gerne have en indtægt, der er mindst ligeså høj som jeg har nu. Jeg tror selvfølgelig på den ide, som jeg har tænkt mig at bygge op til en virksomhed, jeg kan leve af. Jeg tror endda meget på den. Men tvivlen er der også- for hvad nu hvis det bare ikke går ? jeg er i den specielle situation, at det kan være meget vanskeligt for mig at vende tilbage i job. Jeg er midt i en uddannelse til speciallæge og hvis jeg siger mit job op siger jeg også farvel til uddannelsen. Måske kan jeg vende tilbage, måske kan jeg ikke.... Jeg vil gerne høre hvad I andre har gjort jer af tanker om at kvitte det "sikre job" for at kaste sig ud i den barske virkelighed som selvstændig ? Hvad gjorde du for at afklare om du var klar til det ? Mvh Lægen, der gerne vil af med patienter :) |
Hej du.
Hvor meget mangler du af din uddannelse?
Mvh Tobias.