Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejder DU i påsken

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tja.. jeg arbejder mere eller mindre altid også igennem påske, bare ikke fulde 12 timer som normalt.
Sidste gang jeg holdt ferie mere en 3 dage var 1 år før jeg blev selvstændig (jeg brugte min optjente ferie fra mit gamle job til at kickstarte min virksomhed der er jo mange ting der skulle gøres)
Det hele er nu 10 år siden (ja.. vi har jubilæum i år og der gives 10% rabatt lige nu..pga. 10 år in business  )

MEN jeg skal dog sige at det også har mange fordele, hvis min datter er syg går jeg til lægen med hende, eller hvis der er noget privat der skal ordnes smutter jeg sgu lige og fikser det.

Hilsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:44
Alt er arbejde - og alt er fritid. jeg arbejder altid, det er mere spørgsmålet med hvad.

Når kunderne holder fri (helligdage og weekender) arbejder jeg typisk med analyser, research, skrivearbejde, kodning og andet som skal leveres til kunderne. Det er her der er ro til den slags.

Derudover arbejder jeg en del med Amerikanske virksomheder og de har ikke helt de samme helligdage som os. F.eks. arbejde de i torsdags. Jeg er også medejer af web-shoppen Hjem.dk - og her stopper handlerne heller ikke fredag kl. 16 - eller i helligdagene (og dermed arbejdet med markedsføring, som er delvist mit ansvar)
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 02:38
ja som tømrer er der altid noget..   og der er sjovt nok ikke ret mange der har noget imod at jeg kigger forbi på helligdage og i weekender...   ikke fordi at det er sort el lign. men fordi så kan de være lidt med i hvad der sker... og jeg er sådan set ligeglad ingen kone el børn, så jo mere arb jo bedre...    og så er der jo altid dækket dejlig frokost op...  når håndværkeren er på besøg ggg

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 03:07
Det kunne nu også være spændende at høre hvor meget folk sover...

Jeg troede jeg var den eneste med et minimalt søvnbehov, men fx. Mikkel ser altid ud til at skrive løs kl. 2-3 stykker om natten.

Genvejen til en fantastisk blog

Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 10:32

Som iværksætter føler man at der altid mangler noget, så om man er på kontoret eller hjemme er man altid på arbejde på en eller andet måde, så til dit spørgsmål ja jeg arbejder i påsken

www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Fra Bramming
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Fra  DogCity.dk Skrevet kl. 16:39
Yep, arbejder også i påsken. Dejlig tid til at få set sin shop igennem, og få tænkt strategier igennem og læse Martin''s nye bog.

Som iværksætter kan man jo selv lægge arbejdstiden. Jeg har fundet udaf at jeg har perioder hvor jeg er mest effektiv om dagen, og perioder hvor jeg er mest effektiv om aftenen/natten. De fede er at nu tilpasser jeg mit arbejde efter mig, og ikke omvendt  og det giver et meget bedre resultat.

Og med mit trådløse net ville jeg faktisk være placeret i sofaen med min pc lige nu, hvis de ikke var fordi min 3 mdr. gamle fujitsu-siemens bærbare brændte bundkortet af lige før påske ?!?!??! (at blive skumle gal siger jeg bare).

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:28
ellers ville jeg jo ikke kunne besvare dette spørgsmål lørdag kl 19.30
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 19:42
jep, arbejder hele dagen i dag og i morgen ... men håber på at holde fri på mandag og hvis jeg er heldig også på tirsdag.
fordelen ved at være selvstændig er helt klart det, at man oftest selv kan tilrettelægge sine arbejdstimer ...  ulempen er, at man oftest tilrettelægger timerne sådan, at man næsten aldrig kan holde fri ...

gazela.dk 40820055
Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 08:31
Jep - jeg arbejder også i påsken, og jeg bryder mig absolut ikke om det...

Til gengæld arbejder jeg markant mindre i denne påske end jeg har gjort de sidste par gange, hvilket skyldes at firmaet er vokset i medarbejderantal, og at det derfor betyder mindre for firmaets generelle performance, om netop jeg arbejder i påsken. Når jeg så kigger på, hvad det konkret er, at jeg arbejder med her i
påsken, så er det udelukkende ting, jeg ikke kan uddelegere til andre
medarbejdere, og som har en deadline i næste uge. Jeg regner med at det er helt realistisk at holde helt fri til næste påske... :-)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)