Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejder DU i påsken

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Som lønmodtager er man jo fritaget for at knokle på helligdage (altså indtil ens kone sætter en i sving), men jeg syntes det kunne være sjovt at se hvor mange der er 100% selvstændige som arbejder i morgen og fredag.

(ej nu gik der kage i det hele, der skulle have været et spørgeskema)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 16:59
Det må blive et...Ja...

Både manden (Peter-Revisor) og jeg får nok ikke mulighed for at holde fri i Påsken...

Det er årstiden, hvor vi begge har meget travlt...

Men vi arbejder meget tit om natten...for at holde fri med vores lille rosin om dagen...

For øvrigt...kører vi nu på 4. år uden Ferie...

Jeg VIL ha'' Ferie i år!!!

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 17:12
Nåå men selv uden spørgeskemaet vil jeg da gerne svare.. Jeg arbejder altid, jeg er jo selvstændig... Selvfølgelig bruger jeg også meget tid sammen med min famillie og især mine 3 dejlige piger, men det ligger altid lige under overfladen, alt mit arbejde, og min bærbarer står altid tændt (så jeg lige kan kikke forbi amino og se om der sker noget spændende;) så det er let lige at sætte sig ned og arbejde 10 min mens børnene leger og kartoflerne koger færdigt.

Der er dog ting der er lettere at lave end andre. Min forretningsplan som forsikringen absolut insisterer på at jeg laver, den har jeg været 7 lange og 10 brede om (undskyld Ivan, jeg skal nok se at blive færdig), mens andre ting som at finde ud af hvilket GPS system jeg skal have i firmabilen går meget lettere at ordne ;-)

Nå men jeg er også mere eller mindre opvokset i rengøringsbranchen og rent skal der tit gøres hver dag om det så hedder søndag, skærtorsdag eller noget andet. Det kan jo være der er andre der ikke har det helt på samme måde..

Herlig hilsen

Ania

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 17:17
Min forretningsplan som forsikringen absolut insisterer på at jeg laver, den har jeg været 7 lange og 10 brede om

Din forsikring skal bruge din forretningsplan? Det lyder da underligt, skal du have forsikret din omsætning? *G*

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:17
Dato: 04-04-2007 16:34:53 Forfatter:Helmer Som lønmodtager er man jo fritaget for at knokle på helligdage (altså indtil ens kone sætter en i sving), men jeg syntes det kunne være sjovt at se hvor mange der er 100% selvstændige som arbejder i morgen og fredag.

(ej nu gik der kage i det hele, der skulle have været et spørgeskema)

But of course... dog limited arbejde.... men svært ikke at lave noget ;-)
Men nu er min arbejdsplads jo også på 1. salen @ home.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 18:06
Dato: 04-04-2007 17:16:42 Forfatter: Helmer Min forretningsplan som forsikringen absolut insisterer på at jeg laver, den har jeg været 7 lange og 10 brede om

Din forsikring skal bruge din forretningsplan? Det lyder da underligt, skal du have forsikret din omsætning? *G*

Øhh.. Ja det kan jeg da godt se ser lidt underligt ud Det er såmend af den grund at mit firma køre med værditransporter, og derfor er det mit forsikringsselskab der gerne vil se en forretningsplan...

Hi hi ja hvis det bare havde været omsætningen der skulle forsikres..

Ania

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:16
Jeg skal nok arbejde lidt i påsken, men kun fordi jeg synes, det er sjovt.

Jeg kunne sagtens holde helt fri.

Under alle omstændigheder skal jeg have malet ca. 1,2 km brædder på 4 sider og efterfølgende sømme dem fast på mit hus.

mvh Hans

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 21:03
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:12
  Jeg regner med at skulle arbejde lidt torsdag og fredag.

Primært er det for at få ryttet op i nogle hængepartier, som der ikke har været tid til at ordre i dagligdagen. Bl.a. skal der udskiftes nogle kabler og en hel UPS-enhed skal ligeledes skiftes - og det er ikke lige noget der kan gøres på en normal hverdag, da alle serverne skal lukkes ned inden strømmen kappes.

Og så står den ellers på oprydning....

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:24

Jeg kan ikke lade være... Når jeg kommer forbi computeren, så tjekker jeg og jeg besvarer også spørgsmål fra kunder. Af gode grunde kan jeg ikke sende pakker afsted, da PostDanmark jo holder fri/lukket, -men klargøring og lagervedligeholdelse m.m. kan man vel altid kaste sig over. Derfor har vi også besluttet os for at tage væk et par dage, for ellers holder vi vist ikke helt fri.. Og det har man jo også brug for at gøre indimellem, -at lade batterierne op, så man er klar igen.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)