Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Motivationsnetværk - inspiration, motivation og overskud i fokus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Jeg har lige, sammen med nogle gode venner, åbnet for et motivationsnetværk (http://wepeps.com/), hvor brugerne kan se og uploade peptalks. wepeps er bygget, så du kan lægge dine egne videoer op på sitet.

Kort om idéen:

Idéen er at samle en masse motiverende, inspirerende og lærerige videoer (peps), som folk kan bruge til at blive motiveret i hverdagen eller i særlige situationer. Samlingen skal gerne blive så stor, at der kan findes en peptalk og en hjælpende video til enhver lejlighed.

Alle rammerne for hjemmesiden er lavet færdige og vi er nu gået i gang med at invitere særligt interessante personer, der kan fungere som testpersoner og lave peptalks til siden.

I kan se et eksempel på et pep her og klikke rundt på siden, der er flere peps at vælge i mellem.

Vi har brug for jeres hjælp!

Vi vil gerne have noget konstruktiv kritik på sitet og ikke mindst nogle gode peps fra jer. Vi vil gerne opfordre alle til at oprette sig og hjælpe med sprede motivation, inspiration, glæde og overskud ud til hele verden.

På forhånd mange tak for hjælpen Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:58

Hej Marcus.

Først og fremmest vil jeg lige rose Jer for idéen, det er altid rart og brugbart med en lille peptalk i ny og næ.

Jeg har taget et hurtigt kig på Jeres side, og det jeg lige bed mærke mærke i, er indholdet i selve videoerne. Jeg ved at det hele er meget nyt og under opstart, men når I skal lave videoer i fremtiden, bør I måske tænke lidt mere over Jeres fremtoning og kropssporg i videoerne.

Jeg bliver personligt ikke motiveret af at se en video med nogen, der sidder lidt sammenkrøbet, hænger med skuldrene og taler forholdsvis monotont. Skal I inspirere nogen, så skal der mere power på, og I skal selv udstråle langt mere energi når I taler. Prøv at gå på Youtube og se lidt forskellige videoer med folk i den kategori. En mand som Anthony Robbins har eksempelvis en fantastisk energi, der virkelig smitter af på folk omkring ham.

Det er i høj grad et spørgsmål om hvilket budskab man formidler, men i lige så høj grad måden man formidler det på. Hvilken effekt tror I eksempelvis at " target="_blank">denne mand havde haft på sit team, hvis han havde siddet roligt på en stol foran dem, og fremført sin tale i et ensformigt toneleje?

Skal I have folk op af stolene, skal I selv op af stolen først. Ønsker Jer rigtig god vind fremover med projektet, synes helt klart det ser ud som noget der er værd at arbejde videre på =)

~ Amaris

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:24

Hej Amaris

Tak for din feedback. Du har belt sikkert ret i, at vi ikke er verdens bedste peptalkers. Når det så er sagt, handler wepeps ikke kun om at professionelle motivationstalere for spredt deres budskaber, men i langt højere grad om at almindelige mennesker kan dele deres succes-historier med omverdenen.

Selvfølgelig vil vi gerne have de rigtig gode talere med på idéen, men det skal på ingen måde afholde alle os andre fra at uploade videoer. Tanken er at samle så mange postive historier, tips og kreative inputs fra alle tænkelige scenarier. På den måde håber vi at vores besøgende altid vil kunne finde en video der matcher lige præcis deres behov.

Det er ikke alle personer, der nødvendigvis bliver lige inspireret af en eller anden udenlandsk taler, hvis det de i virkeligheden har brug for er en person på deres niveau, der ser deres situations fra en ny vinkel.

Når alt det er sagt, sætter jeg meget pris på dit indlæg og vil helt sikkert tage det med i mine overvejelser næste gang jeg skal lave et pep. Wink

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)