Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Motiveret Markedsføringsøkonom søger praktikplads januar 2012

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg er på nuværende tidspunkt igang med at uddanne mig til Markedsføringsøkonom på Århus Erhvervsakademi. Som en del af min uddannelse skal jeg ca. 3 måneder i praktik i en virksomhed. Jeg skal i denne periode også skrive min hovedopgave om en valgt problemstilling i den pågældende virksomhed.

Mine arbejdsopgaver i løbet af praktikperioden kan udarbejdes så den passer til den valgte virksomhed, og der ligger ikke nogle faste arbejdsopgaver praktikperioden skal indholde.

Lidt om mig selv:

Jeg er en ung mand på 21 år, som er flyttet til Århus for at studere, derfor ville en virksomhed i Århus eller omegn være optimalt. Jeg er som person meget udadvendt, hvilket resultere i jeg hurtig skaber nye relationer og samarbejde. Jeg har samtidig tidligere spillet 6 år på Elite niveau i fodbold, og er derfor meget målrettet med de opgaver jeg for stillet. Ellers har jeg tidligere haft forskellige studiejobs ved siden af mine studier deriblandet Legoland, Lalandia, Post Danmark m.fl. samt arbejdet 9 måneder fuldtid som Erhvervssælger hos UG PLUS i Vejle i mit sabbatår. Jeg arbejder på nuværende tidspunkt deltid hos TM Partner i Århus som salgskonsulent.

Jeg har på studiet disse fag:

International Markedsføring

Kultur, Organisation og Ledelse

Erhvervsret

Økonomisk Styring

Mikro & Makro Økonomi (Beskrivende Økonomi)

Supply Chain Management

Statistik

Salg (Valgfag)

Lige et link med yderligere information end ovenstående: http://eaaa.dk/files/For%20virksomheder/Praktik/Praktikplads_mf%C3%B8k.pdf 

Så skriv endelig hvis det kunne være interessant for nogen af jer, eller i har yderligere spørgsmål.

Med venlig hilsen

Glenn Pedersen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)