Jeg har i dag 2 webshopper (siden 2009), en med salg af DVD FILM og SPIL og en med DESIGN TING. (Danmark, Sverige & Norge)
Da jeg kører det fra hjemmet og gerne vil slippe for det, har jeg nu akut brug for lagerplads og GERNE et sted hvor der er PLUK og PAK service, så jeg ikke skal ansætte nogen til det grove 
Vi har PT små 50 ordre/pakker om dagen pr. shop og det vokser fra uge til uge!!!
Lageret skal ligge i København (Stor København)
Hej Benjamin,
Det lyder helt sikkert som en opgave vi nemt kan løfte for dig, her hos Becher-Madsen Service!
Vi er beliggende i ølstykke (30 minutter fra centrum af KBH) og kan tilbyde vores kunder, stor ekspertiese indenfor:
- Lagerhotel
- Logistik
- Sampakning, ompakning, krympepakning, posepakning m.m.
- Display pakning (1/4, 1/2, 1/1 palle displays, samt gulv displayes)
- Pluk & pak
Vi har mange rigtig mange kunder indenfor pluk & pakning, som jeg kan se at i står og mangler i dag.
Vi har mange udgående plukordre i dag, og sender både til både B2B samt B2C kunder i Danmark, Sverige, Norge samt hele Europa.
For os er ingen kunder for små, og alle for den samme gode service. Men den store fordel for alle vores kunder, er vores stordrift aftaler! Disse stordrift aftaler vi indgår med vores levenrandører, lader vi selvfølgelig vores kunder komme til gode. Så jeg ved at vi er stærke på fragt, emballge priser osv.
Udover dette kan jeg oplyse at vi:
- Er godkendte til opbevaring af fødevarer.
- Har 52 video kameraer installeret.
- Indstalleret røgkanoner.
- Har gitter på alle vinduer og døre.
- Har rene og tører lager faciliteter
- Alt i maskinelt til håndtering på et storlager.
Men der er jo ikke to kunder der er ens, og derfor skal du være mere end velkommen til at kontakte mig for en nærmere dialog omkring jeres behov...
Og du skal også være meget velkommen til at ligge vejen forbi, så giver jeg en kop kaffe, og et uforpligtende løsningsforslag.
Læs mere om os på: www.sampak.dk eller www.becher-madsen.dk
Rigtig god dag :-)
Med venlig hilsen
Ulrik K...
Becher-Madsen Service
Svalehøjvej 9
3650 Ølstykke
Mobil: +45 4074 7813
E-mail: ulrik@becher-madsen.dk