Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber jeg ægte Gucci tasker til videresalg?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Solbjerg
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kontaktet Gucci Danmark, som ejer butikkerne, de sælger ikke til videresalg. Nogle der har en anden indgangsvinkel til dem, evt. via udlandet?

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 14:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vedkommende der har rettighederne til Gucci herhjemme hedder Sanne Møller. Hun ahr også rettighederne til en række andre store brands som Bottega veneta, burberry og Mulberry. Jeg kan ikke huske, hvad hendes hjemmeside er, men søg på hende på google. Hende og hendes mand (Tror jeg det er) har en fælles hjemmeside. Det kan være at hun vil sælge nogle af de gamle kollektioner.

Det eneste jeg vil sige er at INGEN ved hvad svaret er før man har spurgt. Så bør der været skærmet af for irriterende kommentarer fra andre brugere, der eventuelt måtte VIDE at det ikke kan lade sig gøre.

Umiddelbart tror jeg selv at salg af nye vare bliver hårdt arbejde for at sige det pænt, men jeg ved at der er andre, der sælger gamle kollektioner fra "Gukki". Så til at få fat i er de da. Jeg ved ikke hvordan, men det må man jo forsøge at finde ud af.

Parallelimport fra andre Europæiske lande er nok den vej, jeg ville vælge, hvis jeg skulle igang med at finde "GUkki" varer. Prøv at finde den engelske eller tyske rettighedshaver.

Personligt ved jeg ikke så meget om det. Du kan også skrive en pm til brugeren, der går under navnet FASHION SELLER herinde. Han opkøber ighvertflad selv GUKKI-ting bl.a. til videresalg. Det er muligt at han vil hjælpe eller give dig en god pris. Han oppererer fra Tyskland.

Pøj pøj med det.

Mvh.

Kenneth

www.kennethmundt.com

Fra Solbjerg
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:24

Tusind tak for det fyldige svar, jeg var godt kommet frem til at "Gucci" hørte sammen med Group88 som ejes af føromtalte Sanne :-) Men jeg savner lidt en indgangsvinkel til dem, det virker ret svært at komme ind på dem, og da jeg ringede til en butik fik jeg en kategorisk afvisning.

Men jeg må prøve at ringe på de forskellige numre jeg kan finde på deres selskaber, de er vel for dælen ikke for fine til at sælge noget - så godt kan det altså heller ikke gå dem i disse tider, i lille danmark ;-)

Den omtalte bruger har jeg også prøvet, desværre uden held.

Skulle andre ligge inde med viden, eller kontakter i ind/udland hører jeg meget gerne fra dem, enten åbent eller via PM.

Tusind tak.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)