Hvem skal vinde valget?En hurtig Amino afstemning!
|
Ville gerne stemme på Lars Løkke, men han er åbenbart ikke en af mulighederne ;)
Hvem skal vinde valget?En hurtig Amino afstemning!
|
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Godt at se, at Aminoerne fortrinsvis er borgerlige, omend det er et valg mellem pest og kolera.. :) |
Lige en neutral iagttagelse: Det er da faktisk værd at ligge mærke til, at der pt. er ca. 35%, der ikke stemmer borgerligt taget i betragtning af at Amino er en iværksætterportal. Det ligner et vink med en vognstang. Mvh. John. |
Ingen af dem jeg stemmer for Villy Søvndal fra SF jeg går meget ind for miljøet |
Vær glad for du ikke bor uden for København så, det kommer til at blive dyrt.. /Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
jeg Bor heldigvis uden for københavn og man hjælper jo hinanden og jeg tror på et bedre miljø |
Kolera kan helbredes ved ganske almindelig væsketilførsel (vand med lidt salt og sukker i). Før opfindelsen af antibiotika var dødeligheden ifm. pest over 50% (lungepest 100%). Efter opfindelsen af antibiotika er prognoserne væsentligt forbedret. Men der er stadig temmelig høj dødelighed ved eksempelvis lungepest. Så jeg vil da helt klart vælge kolera mvh Jan Edit : lige et par kildeangvelser |