|
Forslag til Domænenavn - Hjælp
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
|
søger ligesindede i Sønderjylland
|
No idea.. jeg skulle ihvertfald lede længe efter dit svar til quotingen :-)
Jan.. Hvad synes du om atakise.com der "rimer" på advertise?? Er det helt skudt i hovedet?? |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
|
søger ligesindede i Sønderjylland
Med et navn som ATAK og man placerer det sammen med AK47, så kan du være sikker på at jeg får CIA på nakken der mistænker mig for at starte en guerilla bevægelse :-D
|
Mhs. til tegnsætningen så er det fordi Mozilla Firefox og andre browsere ikke er understøttet af debatten - møgirriterende, men du kan undgå det ved ikke at bruge kladde og quote funktionen. |
Jeg købte forresten domænet advertise.dk for et par måneder siden.. Kunne være jeg skulle starte en debat om ide til det domæne :-D Er det ikke et meget fedt domæne? |
|
Korrektion: quotefunktionen virker fint med Firefox. |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid