Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til Domænenavn - Hjælp

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er ny på amino.dk og er ret glad for at se, hvor meget folk hjælper hinanden med gode råd... Så nu vil jeg bede om jeres hjælp og skøre ideer.. Jeg læste blandt andet om det indlæg, hvor I kom med ideer til bud/kurer navnet.. Fantastisk debat :-)
 
Anyway.... Mit efternavn er ATAK og mit firmanavn er Atak & Co. ApS. Jeg har i lang tid arbejdet på at udvide til det internationale marked. Det er nu et konsulentfirma, der arbejder indenfor salg, marketing, projektudvikling, coaching osv...
 
Jeg skal derfor bruge et com-domæne og jeg synes ikke jeg kan finde noget, der klinger, hvilket er ledigt..
 
Jeg giver et par kasser sprut-is til de gode forslag :-)
 
Jeg glæder mig til at se jeres forslag...
 
mvh
William B. Atak
 
 

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Så vidt jeg kan se er både atak-co.com og atakco.com ledigt, er det et helt tredje navn du vil have, eller bare en anden sammensætning af domænenavnet, indeholdende ordet Atak?
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
poweratak.com

atak som i attack?????

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
atakconsulting.com
wewillatak.com (også reference til dit navn)

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
thinkatak.com - "tanke angreb" (fri oversættelse - )
faktisk burde det være thought - men det er ikke så catchy :)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sune,
 
Tak for dit indlæg..
 
Det er et helt tredje navm, da jeg ikke synes atakco.com er nemt lige at slynge ud, hverken på dansk eller internationalt. Jeg er altid nødsaget til at stave..
 
Altså jeg har egentlig selv tænkt på følgende, der også er ledige:
 
atakint.com (Atak International)
atakcorp.dk (Atak Corporation)
 
Hvad synes I om disse navne?
 
 
mvh
William Atak
 
 

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Tak for dit svar.
 
Ja, Atak betyder "attack" på tyrkisk.. Men poweratak.com synes jeg ikke fortæller noget om det jeg laver..
 
Mange tak for dit bud.
 
Mvh
William Atak
 

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Men poweratak.com synes jeg ikke fortæller noget om det jeg laver..


Ja, nu nævner du det jo selv.. :)
Jeg synes du skal finde et navn der siger noget om det du laver, og ikke nødvendigvis noget der har med firmanavnet at gøre. Og hvis du laver flere forskellige ting, jamen så find flere forskellige navne.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kommer an på hvilken stil du lægger for dagen? For mig virker det idéforladt, ikke særlig innovativt og lidt stift (lidt ligesom mit eget navn, som der også snart skal gøres noget ved )
Men jeg er da sikker på, at det kan score kunder også. Det virker stort og globalt, men hvis det ikke stemmer overens med din målgruppe, synes jeg du skal komme på et catche navn som Sune siger. Noget man husker, fordi det er anderledes.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

atakconsult.com / atakconsulting.com er i princippet gode navne synes jeg, men de passer ikke rigtigt hvis ikke det er selve firmaets navn.

atakcorp.com er nemt at huske, catchy og meget almindeligt i internationale kredse skulle jeg mene, men synes samtidig at det symboliserer noget stort... Men det er der vel heller intet galt med :)

atakint.com er også til at huske, men jeg synes ikke det er nær så catchy som atakcorp.

Tænkte på atakonline.com, men det er taget =|

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)