Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til Domænenavn - Hjælp

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Jan,

atakconsulting.com er et rigtig godt domæne, hvilket jeg også selv har tænkt på... Men der er lige en ting jeg har glemt at skrive.. Der ligger bare i det, at jeg ikke vil begrænse mit foretagende indenfor konsulentbranchen alene, da jeg også laver andet, såsom import/eksport, investering, webdesign, IT osv.

Det er min fejl.. sorry.. navnet må godt være et navn, hvor der kan være plads til alle mine ideer :-)

Mange tak for dit bud.. Jeg havde faktisk glemt alt om atakconsulting.com domænet.. Men nu er det noteret igen..

mvh
William Atak

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 09:37
Hej Centry,

Tak for dit svar..

Hvad skal Think i thinkatak.com signalere??

mvh
William Atak

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 09:41
Jeg tænkte lidt på det som at de ting du skriver du arbejder med oftest er "tanker" altså: marketing, projektudvikling, coaching...
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 09:41
atakhouse.com
atakplace.com
atakdomain.com
atakactivities.com

Alle ledige. Nu spytter jeg bare ud....

EDIT: interatak.com

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 09:43

Hej Uffe,

Ja, der fik du mig lige over på nogle andre tanker.. Det var måske en mulighed.. Men genkendelses effekten hos mine kunder fra mit navn personligt, til mig firmanavn og derfra til mit domænenavn.. Er det ikke bedst, hvis det går igen?

mvh
William Atak

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 09:49
Uffe, sig mig lige engang.. Hvordan fremhæver du et afsnit med den gule baggrund, når du svarer på noget? :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:49
Men genkendelses effekten hos mine kunder fra mit navn personligt, til mig firmanavn og derfra til mit domænenavn.. Er det ikke bedst, hvis det går igen?

Det kan der være noget om. På den anden side, hvor mange finder lige på at søge på ''atak'' på Google? Jeg vil tro det er meget få, medmindre rigtig mange kender dit firma og spreder ordet. Der vil et beskrivende domænenavn hjælpe dig mere. Dermed ikke sagt at du ikke samtidig kan have dine ''atak''-navne..

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:52
Uffe, sig mig lige engang.. Hvordan fremhæver du et afsnit med den gule baggrund, når du svarer på noget? :-)

Klik på quote-knappen :)

Men husk at fjerne alt det overflødige. God quoting-etikette gælder også på forums ligesom det gør i emails. Dvs. slet alt det som ikke har relevans for dit svar.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 09:55
infoatak
creativeatak

jeg smider også bare lidt domæner ud af ærmet..
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:06

Hej Jan,

Interatak.com er faktisk ikke helt dum..

Hvad synes I alle om noget ordspil i domæne navnet.. Her er lige en ide til Jans firmanavn :-)

Winumbrella.com (Det er ledigt Jan.. he he)

Winum - Umbrella - Paraply som logo, på en fancy måde... eller er jeg helt forkert på den :-) Men en high tech paraply kunne da ikke se dum ud i et logo... Og så har du et unikt navn...

Nogle vil måske tænke "Jaaa, jeg vil også vinde en paraply" :-) Men det skaber jo bare mere trafik.. :-)

Jeg er bare selv lidt ideforladt mht. mit navn, da der ikke er særlig mange engelske ord der starter med "ak" :-( eller starter med "at"

thatak.com.. måske.. he he

mvh
William Atak

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)