Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet CMS-system til implementering i design

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Opgaven lyder på et komplet CMS-system, der kan klare det hele - tekst, billeder, video. Det skal fungere sådan, at kunden kan logge sig ind, og se et kontrolpanel over sin side. Dvs. det skal fungere "globalt", så man kan koble hjemmesider på undervejs.

Krav:

Kunden skal kunne opdatere: 

- Tekst.

- Billeder.

- Videoer.

- Diverse andet, hvis muligt.

Funktionalitet:

Vi producerer hjemmesider, som kan kobles på dette CMS-system. Kunden får derfor et login, hvor de så kan se et kontrolpanel over deres side, med de funktioner som passer til kundens hjemmeside.

Alt design er lavet, og vi mangler derfor backend, som får det hele til at fungere. Alternativt, kan et færdigt design bruges, hvis haves.

Hvis et færdigt CMS haves, som kan smides ind i designet, ville dette også være muligt, da opgaven haster en smule. 

Det er vigtigt at koden er professionel og ordentligt, og der vil være et behov for at sætte designeren ind i, hvordan hans websites bliver implementeret i systemet.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 16:49
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:45

Jeg kan hjælpe dig med at opsætte et professionelt CMS, du er velkommen at tage kontakt.

Mvh, Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:15

Mikael:
Opgaven lyder på et komplet CMS-system, der kan klare det hele

Dem er der en bred vifte af som kan det hele.

Personligt anbefaler jeg Umbraco som kører på Windows Server og det er lavet i .NET

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Jelling
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Lukic Skrevet kl. 00:59
Jeg kan implementer løsningen for dig i Umbraco CMS . Du kan kontakte mig på srdjan@lukic.nu

Tilmeldt 25. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:58

Concrete5 er et formidabelt CMS der let at konfigurere og customisere på stort set alle niveauer, lige fra blot WYSIWYG editorer, til custom temaer (layouts), til ændring af grundlæggende elementer.

Mængden af "ready-to-use" moduler/add-ons er dog ret begrænset, og mange moduler koster i omegnen af $15, men selve Concrete5 er gratis.

Når det er sagt er det heldigvis utroligt let selv at lave moduler (kaldet "blocks"), også selvom man ikke har indgående viden til Concrete5's opbygning (Model-View-Controller). Man kan basere sine egne moduler/add-ons på eksisterende af slagsen, og blot tilpasse ens eget modul efter Concrete5's API, det er meget let overskuelig.

Hvis du vil se et eksempel på hvordan man laver moduludvidelser, så tag et kig her.

Vh Kasper

NB!
Hvis du vælger at bruge Concrete5, men der er nogle ting der giver dig hovedpine, er du velkommen til at kontakte mig. Ved større opgaver bliver vi dog nok nødt til at aftale en pris Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)