Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstante kliks

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Så stræber jeg efter, "En del" så skal det nok gå godt :)

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 13:05

Mads Rosenlund:

Så stræber jeg efter, "En del" så skal det nok gå godt :)

Ja!

Prøv evt. selv at påvirke dine kliks (klik på dine egne annoncer) og se om det ændrer noget (hvis ikke det strider imod nogle programpolitikker vel og mærke). At kliksne ikke konverterer til salg, er en anden snak...

Peter

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 11:31

Peter1982:

Prøv evt. selv at påvirke dine kliks (klik på dine egne annoncer) og se om det ændrer noget (hvis ikke det strider imod nogle programpolitikker vel og mærke). At kliksne ikke konverterer til salg, er en anden snak...

Peter

Jeg har prøvet at køre test på alle mine annoncer, og den registrere hvert klik enkeltvis, så det er ikke en fejl.
- Nu er det d. 02 sep. og jeg har haft 2 besøgende fra google. Hver besøgende har klikket på samtlige 10 udgående links. Det er for mig lidt pussigt :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:03

Mads Rosenlund:

Peter1982:

Peter

Jeg har prøvet at køre test på alle mine annoncer, og den registrere hvert klik enkeltvis, så det er ikke en fejl.
- Nu er det d. 02 sep. og jeg har haft 2 besøgende fra google. Hver besøgende har klikket på samtlige 10 udgående links. Det er for mig lidt pussigt :)

Du kan ikke drage nogle konklusion udfra 2 besøgene eller 20 om dagen du skal nok op ad , "del " jeg vil tro, mit gæt han har mellem 300 - 1000 unikke besøgene om dagen og måske ved nogle dage højere

Derved sats på et bredt antal ord højt op på google og gå amok med at videre formidle en viden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 12:58

Jeg er helt enig. Jeg skal ha meget mere trafik end det nuværende, og jeg har en del sider som ikke er indexeret endnu. Men jeg begynder at skrive flere lange artikler med relevant indhold iht. mulighederne for at låne.

Debatten gik egentlig også bare på at hver besøgede gav 10 klik, det syntes jeg bare var underligt. :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:08

Mads Rosenlund:

Jeg er helt enig. Jeg skal ha meget mere trafik end det nuværende, og jeg har en del sider som ikke er indexeret endnu. Men jeg begynder at skrive flere lange artikler med relevant indhold iht. mulighederne for at låne.

Debatten gik egentlig også bare på at hver besøgede gav 10 klik, det syntes jeg bare var underligt. :)

google bot der ligge køre siden igennem og lige en og samme person der sider og laver sjov med dig.

men google kommer nok ikke forbi dig hver dag hos , så det er nok mest bare en eller 2 personer der bare klikker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 01:03

Det er begyndt at gå bedre, så tanken om en enkelt person som bare klikker er muligt.
- Det gør mig heller ikke noget overhovedet.

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 14:54

Hej :)

Jeg driver en affiliate side om lån - på mine (køb-nu / gå direkte til låneansøgningssiden knap) peger linket til en mappe med .php filer som indeholder selve affiliate linket, for at man ikke skal kunne se trackingkoden bare ved at holde musen over linkknappen.

Jeg har blokeret den mappe med robots.txt, men det ligner at jeg dagligt for en masse klik på alle mine kampagner og det giver mig en forkert statistik i mit affiliate program.

Så problemet ligger nok med robotter eller lign.

Hvordan kan jeg løse det problem?

Med venlig hilsen og tak.

Mads Rosenlund

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)