Er der nogen som ved noget om, eller har erfaringer med responsemedia.dk ???
Jeg tror nemlig at vi er blevet fuppet af dem, og skal lige høre om andre har oplevet noget lignende, således jeg kan vurderer hvordan jeg skal forholde mig over for dem.
Jeg vil ikke skrive mere herom (lige nu), da jeg lige vil høre om andre evt. har erfaringer med dem.
Det KAN jo også bare være mig, som har været uheldig ...
Jeg blev kontaktet af dem i mandags, han sendte en mail om deres koncept og har netop ringet tilbage for 5 minutter siden. Nu sender han et tilbud på mail. Er det noget jeg skal holde mig fra?
Jeg blev kontaktet af dem i mandags, han sendte en mail om deres koncept og har netop ringet tilbage for 5 minutter siden. Nu sender han et tilbud på mail. Er det noget jeg skal holde mig fra?
Precis samme fremgangsmetode jeg oplevede. De ringer til dig fra Malta (sikkert en René) og fortæller dig om hvorledes du kan komme ud til flere tusinde kunder for en "lav" pris.
Problemmet er bare at du får INGEN dokumentation for at dit tilbud rent faktisk ER sendt ud til de lovede mail-adresser. Jeg fortryder i hvert fald mit engagement med dette foretagende, og kunne godt tænke mig at høre om mit tilfælde er enestående, eller om der er andre med lignende erfaringer. Også gerne såfremt der er nogen, der mener at de rent faktisk har fået en god deal hos firmaet.
Jeg har sat min advokat på sagen for at få vurderet om jeg er tvunget til at betale for et produkt, hvor der ingen dokumentation er for at dette er leveret?
Det lyder til du har købt en CPM udsendelse af dem, hvor du har købt X tusinde modtagere for Y antal kroner.
Du har formentligt ikke fået nogle garantier ind i din aftale, så du har bare betalt for de skal sende den ud - uden du VED at du får X antal kliks ud af det.
Men du har formentligt underskrevet en IO med firmaet, for at bekræfte din handel - i så fald er jeg også sikker på at firmaet er interesseret i at sende dig nogle stats på kampagnen (normal kutyme)
Men du har vel formentligt selv (som minimum) tracket kliksne - så du har kunnet måle hvor mange kliks du har fået ud af det? Hvis ikke er det jo ligesom at købe en bil, uden at prøvekøre den først - så kan det jo både være en racerbil eller en uden motor :)