Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 200 kr. gratis til dit eget virtuelle datacenter

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Har du hørt buzzordet cloud før?
Jeg er glad for at kunne præsentere en cloudløsning der er mere end bare buzz!

Som en del af Danmarks første rigtige mass-market cloududbyder med egen cloud, kan jeg med glæde invitere dig til hostingløsninger udviklet til iværksættere og andre professionelle.

Se vores introduktionsvideo på forsiden af vores hjemmeside: www.blanye.dk

Vores mission er, at reducere og så vidt muligt eliminere ustabilitet og uventet nedetid der koster din forretning dyrt.

Derfor tilbyder vi webhoteller til professionelle (eller krævende private), som ønsker pålidelig service og rimelige priser.
Mød performance, som er højere end hvad du finder andre steder og moderne teknologier, som sikrer stabilitet og oppetid!

Vores andet produkt er det virtuelle datacenter, som er et login til vores cloud (skyen).
Her kan du oprette alle de virtuelle servere du har lyst til - og du betaler kun for det du bruger, og binder dig kun en time af gangen.

Endnu bedre er, at fordi du er Amino, som jeg, så har jeg arrangeret, at alle Aminoer der opretter sig i den nærmeste fremtid, kan få sat 200 kr. ind på deres konto i det virtuelle datacenter, og lege løs med virtuelle servere.
  - Det kræver bare, at du sender en besked til salg[@]blanye[.]dk med dit brugernavn her på Amino, når du har bestilt det virtuelle datacenter.

Jeg håber på, at se dig hos Blanye - Danmarks bedste cloudhosting!

Ps. læs meget mere på vores hjemmeside :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)